Key Account Manager
Warszawa Pokaż na mapie ›
Odświeżone: Niedziela, 12 Styczeń, 2025 16:43
Szczegóły ogłoszenia
- Kategoria: Dam pracę / Przedstawiciel handlowy
- Forma pracy:Pełny etat
- Umowa:Umowa o pracę
- Płaca brutto min.:10000 zł
- Płaca brutto max.:12000 zł
- Wynagrodzenie:miesięcznie
- Pracodawca: Human4Human Recruitment
Opis oferty pracy
Szukasz stabilnej pracy w sprzedaży dla dużego biznesu na Północy Polski? Dobrze trafiłeś! Otworzyliśmy właśnie dla naszego Partnera dynamicznych i zmotywowanych profesjonalistów, którzy będą odpowiedzialni za sprzedaż rozwiązań logistyczno-magazynowych dla przemysłu. Jako Key Account Manager będziesz odpowiedzialny za rozwijanie relacji z dotychczasowymi klientami Firmy oraz pozyskiwanie nowych klientów z przemysłu do współpracy w regionie dwóch ze wskazanych województw: zachodniopomorskim, pomorskim, kujawsko-pomorskim, warmińsko-mazurskim i/lub mazowieckim.W tej roli będziesz blisko współpracować z decydentami w dużych firmach, identyfikując ich potrzeby na reorganizację procesów zaopatrzenia i logistyki części typu C, opracowywanie oferty na rozwiązania logistyczne zgodne z zasadami teorii ograniczeń oraz lean management. Twoje zadania będą obejmować nie tylko zabezpieczanie kluczowych kontraktów, ale także zapewnianie najwyższego poziomu obsługi klienta i wsparcia w implementacji rozwiązań.
Jeśli masz doświadczenie w sprzedaży B2B w obszarze przemysłu lub logistyki, to ta oferta jest dla Ciebie!
Key Account Manager
Czym będziesz się zajmować:
- Rozwijanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z dużymi klientami na dwóch ze wskazanych województw: zachodniopomorskim, pomorskim, kujawsko-pomorskim, warmińsko-mazurskim i/lub mazowieckim,
- Aktywne zdobywanie nowych klientów na powierzonym regionie,
- Sprzedaż rozwiązań logistycznych związanych z zarządzaniem częściami komponentów przemysłowych typy C,
- Dbałość o wysoką jakoś obsługi klienta oraz dobry wizerunek firm
- Oferowanie fachowych porad technicznych oraz rekomendowanie produktów dopasowanych do specyfikacji klienta,
- Rozwój relacji z obecnymi klientami (cross-selling, up-selling etc.),
- Ścisła współpraca z Biurem Obsługi Klienta, które wspierać będzie w przygotowywaniu ofert, kalkulacji i kontakcie z Centralą w Niemczech.
Czego oczekujemy:
- Praktycznego doświadczenia w aktywnej sprzedaży, obsłudze klienta lub doradztwie technicznym w branży przemysłowej,
- Rozumienia zagadnień technicznych i umiejętności łatwego operowania językiem technicznym,
- Znajomości języka angielskiego na poziomie swobodnej komunikacji biznesowej (z uwagi na kontakty z zagraniczną centralą i często anglojęzycznymi klientami),
- Ponadprzeciętnych umiejętności negocjacyjnych oraz finalizowania kontraktów nie opartych na cenie,
- Zaangażowania i proaktywności oraz umiejętności samodzielnego organizowania sobie pracy,
- Otwartość na wiedzę i rozwój kompetencji,
- Gotowości do prowadzenia negocjacji z decydentami na najwyższych szczeblach w firmie oraz umiejętności dotarcia do nich z ofertą Firmy,
- Posiadania prawa jazdy kat. B.
Co możemy Ci zaoferować:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w zagranicznej organizacji o rozpoznawalnej marce z blisko 100-letnią tradycją,
- Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz wieloskładnikowy system prowizyjny uruchamiany od pierwszego dnia pracy (m.in. gwarantowana premia bazowa, bonusy miesięczne, kwartalne i roczne oraz premia za wynik zespołowy, premie zadaniowe),
- Coroczna stała podwyżka wynagrodzeń (zazwyczaj w lutym),
- Narzędzia pracy (telefon, ipad) oraz samochód służbowy do dyspozycji także w celach prywatnych,
- Bogaty pakiety benefitów: dofinansowanie zajęć sportowych, nauki języków, prywatna opieka medycznej, ubezpieczenie na życie, zniżki na produkty firmowe z grupy kapitałowej, firmowa biblioteka i platforma elearningowa, dofinansowanie wczasów i wakacji dla dzieci, paczki świąteczne, program rekomendacyjny oraz inicjatywy dobroczynne),
- Praca z kilkunastoma klientami – największymi firmami przemysłowymi w Polsce,
- Wdrożenie pod okiem doświadczonego Sales Managera oraz dobrze zorganizowany system szkoleniowy uwzględniający także wyjazd do centrali w Niemczech,
- Praktycznie nieograniczone możliwości nauki, zdobywania wiedzy nie tylko produktowej, ale także z obszaru umiejętności interpersonalnych negocjacji oraz zarządzania.
Sprawdź zainteresowanie tym ogłoszeniem
Wyświetlenia
Data dodania
Ostatnio widziany
Obserwujących
Liczba aplikacji
Powiadom o podobnych ogłoszeniach
Lokalizacja: Warszawa w promieniu 25 km
Kategoria: Praca » Dam pracę » Przedstawiciel handlowy
Chcę otrzymywać powiadomienia o nowych ofertach
Obserwujesz ofertę
- Wypromuj ogłoszenie
- Zgłoś naruszenie
- Drukuj ulotkę
- Edytuj/usuń ogłoszenie
- Udostępnij ogłoszenie
- Dodaj na Facebook