Wideomarketing - Marketer+ 4 (19) 2015 (Marketer Plus)

Ogłoszenie archiwalne Wygasło: Piątek, 19 Wrzesień, 2025  15:17
19 zł

Szczegóły ogłoszenia

  • Kategoria: Książki i czasopisma / Czasopisma
  • Stan:Nowe

Opis oferty

Przewodnik po marketingu

Wideomarketing - Marketer+ 4 (19) 2015
Przewodnik po świecie wideomarketingu

Data wydania: LISTOPAD 2015 - STYCZEŃ 2016

Spis treści:

Era treści hybrydowych
Shero, czyli współczesna kobieta – jaka jest i jak z nią rozmawiać?
POD LUPĄ: WIDEOMARKETING
Trendy w wideomarketingu
Inwestycja w wideomarketing. Czy warto wcisnąć „play”?
Efektywna dystrybucja wideo w sieci
Użyteczność treści wideo
Trzy krótkie case’y o wpływie rich mediów na kampanie wideo
Zbuduj swoją markę na YouTubie – efektywnie planuj i walcz o widownię
Marki na polskim YouTubie – raport
Twórz treści – nie reklamy, czyli o strategii działań na YouTubie
Marketing wirusowy na YouTubie
Videomailing – uniwersalne narzędzie marketingu 3.0
Jak skutecznie organizować webinary w branży B2B?
Fenomen Instagrama
Cyfrowa transformacja marketingu Część 1.
Jak z social media nindży stać się socialowym sensei? Część 1.
Optymalizacja stron i sklepów internetowych Część 1.
Poznaj lepiej swoich odbiorców Część 1.
Wideomarketing – legalne wykorzystanie czyichś kreacji we własnych spotach
Recenzja: Szczęki, czyli w szponach konkurencji
NARZĘDZIA MARKETERA I PREZENTACJE
Produkty i usługi wspierające pracę marketera
KALENDARZ MARKETERA: listopad, grudzień, styczeń
Bohater brand

Na 112 stronach „Marketera+” nr 4 (19) znajdziesz odpowiedzi na pytania:
- na jakie trendy w wideomarketingu warto zwrócić uwagę,
- jak wykorzystując wideomarketing, zainteresować klienta daną ofertą,
- jaka jest skuteczność wideo w porównaniu z innymi formami branded contentu,
- czy istnieje wideo „tanie i dobre”,
- jakie rozwiązania brać pod uwagę przy dystrybucji wideo,
- jak zbudować swoją markę na YouTubie,
- jakich treści od marek oczekują użytkownicy serwisu YouTube,
- jak stworzyć strategię wideomarketingową
- czy jak wykorzystać wirusowość w promocji produktów i usług.

AUTORZY: Katarzyna Białek, Diana Czarnecka, Jan Czerniawski, Magdalena Daniłoś, Katarzyna Dołowy, Marta Eichstaedt, Filip Franczak, Andrzej Gruszka, Krzysztof Jakóbczyk, Dorota Korczyk, Szymon Kosiński, Karolina Majewska, Derrick Ogrodny, Wiktor Orzeł, Dorota Pindel, Paweł Sala, Szymon Słowik, Piotr Socha, Piotr Stohnij, Joanna Stopyra, Jacek Szlak, Anna Szmigiel.
Sprawdź zainteresowanie tym ogłoszeniem
Wyświetlenia
Data dodania
Ostatnio widziany
Obserwujących
Wysłane zapytania

To ogłoszenie jest archiwalne i może być nieaktualne.

Wyślij wiadomość

Wyślij wiadomość

MaJa
Konto prywatne
Strona użytkownika
  • Wypromuj
  • Zgłoś naruszenie
  • Edytuj/usuń

Prawa konsumenta

Sprzedawca jest osobą prywatną
W związku z czym transakcji nie obejmują przepisy o ochronie konsumentów m.in. prawo do odstąpienia od umowy. Sprzedawca odpowiada jednak za niezgodność towaru z umową...
, z tytułu rękojmi, zgodnie z postanowieniami Kodeksu Cywilnego.
Odpowiedzialność
W zakup przedmiotu przez Lento.pl, zaangażowanych jest kilka podmiotów. Obowiązki każdego z nich są następujące:
  1. Lento.pl odpowiada za udostępnienie usług internetowych, takich jak konto w Serwisie, możliwość zamieszczania ogłoszeń, ich promowania, kontakt ze Sprzedawcą oraz inne usługi, zgodnie z zapisami zawartymi w Regulaminie.
  2. Sprzedawca jest odpowiedzialny za zapewnienie metody płatności i przesyłki, sprzedaż i wysłanie dokładnie tego przedmiotu, jaki został opisany w ogłoszeniu.
Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące sposobu płatności, dostępnych opcji wysyłki lub zakupu, sugerujemy bezpośredni kontakt ze Sprzedawcą
Dowiedz się więcej na stronie UOKiK »
Rozwiń
Zwiń
Wyczyść historię

Udostępnij ogłoszenie

Udostępnij na FacebookUdostępnij na X Kopiuj link do ogłoszenia

Dodaj notatkę

Opis musi być krótszy niż 250 znaków