Specjalista obsługi klienta i wsparcia sprzedaży-

Warszawa / Wawer
Ogłoszenie archiwalne Wygasło: Poniedziałek, 28 Lipiec, 2025  20:49

Szczegóły ogłoszenia

  • Kategoria: Dam pracę / Biuro / Administracja
  • Forma pracy:Pełny etat
  • Umowa:Umowa zlecenie
  • Płaca brutto min.:4700 zł
  • Płaca brutto max.:5000 zł
  • Wynagrodzenie:miesięcznie
  • Pracodawca: Greekbox.pl

Opis oferty pracy

Jesteśmy rodzinną firmą działającą w dwóch, nieco różnych branżach - usługowej i handlowej. Poszukujemy osoby, która łączy w sobie pasję do pysznego, greckiego jedzenia oraz zdrowia psychicznego i wesprze nasz zespół obsługi i wsparcia Klientów greckich delikatesów - greekbox.pl oraz poradni psychoterapeutycznej - sensity.pl.

Zakres Obowiązków:

Komunikacja z Klientami: Prowadzenie komunikacji telefonicznej, mailowej oraz poprzez live chat, odpowiadanie na pytania i rozwiązywanie bieżących problemów klientów.

Rekomendacje produktów i usług oraz przyjmowanie zamówień: Doradzanie klientom, udzielanie rzetelnych informacji na temat oferowanych produktów i usług, pomoc w wyborze produktów oraz usług zgodnie z ich potrzebami.

Rozpatrywanie reklamacji i rozwiązywanie problemów z zamówieniami: Przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji, rozwiązywanie problemów związanych z zamówieniami, w tym zagubionymi przesyłkami. Kontakt z firmami kurierskimi, monitorowanie statusu przesyłek, rozwiązywanie problemów związanych z dostawą.

Ścisła współpraca z magazynem i osobami świadczącymi usługi: bieżące wsparcie magazynu w zakresie realizacji zamówień oraz z osób świadczących usługi w celu zapewnienia sprawnej obsługi klienta.

Monitorowanie Statusu Płatności: Monitorowanie statusu płatności za zamówienia i usługi.

Tworzenie i aktualizacja bazy wiedzy: Tworzenie FAQ, instrukcji, poradników dla klientów i zespołu.

Współpraca z innymi działami firmy: informowanie o zgłaszanych problemach i potrzebach klientów, współpraca w celu usprawnienia procesów obsługi.

Szukamy osoby, która jest proaktywna, energiczna, komunikatywna, empatyczna i świetnie radzi sobie w kontakcie z ludźmi. Osoby, która chce się rozwijać i współtworzyć atmosferę rodzinnej firmy, która ceni sobie rzetelną wiedzę, procedury i lubi działać w dynamicznym środowisku.

Kluczowe Cechy i Umiejętności:

Komunikatywność i empatia: Osoba, która zdecydowanie lubi kontakt z ludźmi, potrafi aktywnie słuchać i rozumieć potrzeby klientów. Posiada umiejętność budowania pozytywnych relacji i rozwiązywania problemów w przyjazny sposób.

Umiejętność doradztwa: Zdolność do udzielania rzetelnych informacji na temat produktów i usług, rekomendowania rozwiązań dopasowanych do indywidualnych potrzeb klienta.

Organizacja pracy: Umiejętność sprawnej organizacji własnej pracy, zarządzania czasem i priorytetami. Dokładność i skrupulatność w realizacji zadań.

Odporność na stres: Zdolność do pracy pod presją czasu, a czasem radzenia sobie w trudnych sytuacjach, np. podczas rozpatrywania reklamacji.

Samodzielność i inicjatywa: Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji w ramach powierzonych obowiązków. Proaktywne podejście do pracy i chęć usprawniania procesów.

Znajomość obsługi komputera: Biegła obsługa komputera oraz umiejętność szybkiego uczenia się nowych systemów.

Proaktywna: Umiejętność współpracy z różnymi działami firmy, komunikowania potrzeb klientów i proponowania usprawnień.

Język Angielski: Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem, ułatwiającym komunikację z zagranicznymi dostawcami lub klientami. Umożliwi też z pewnością rozwój i przejmowanie nowych obszarów i wyzwań. 

Oferujemy

Rzetelne szkolenie: kompleksowe szkolenie wprowadzające, procedury, skrypty i stałe wsparcie merytoryczne, które umożliwi Ci szybkie wdrożenie się w obowiązki.

Pracę w rodzinnej atmosferze: dołączysz do zgranego zespołu osób pracujących razem o wielu lat, w którym panuje atmosfera zaufania, życzliwości i wzajemnej pomocy.

Elastyczne miejsce pracy: biuro tuż obok stacji PKP Warszawa Miedzeszyn i na Grochowie z możliwością częściowej pracy zdalnej, co daje Ci elastyczność i oszczędza czas na dojazdy.

Praca na pełen etat, w systemie zmianowym: Praca od poniedziałku do piątku, w 8-godzinnym systemie zmianowym (zmiany poranne i popołudniowe). Szczegółowy grafik ustalany z wyprzedzeniem.

Stabilne zatrudnienie: w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku i lidera w obu branżach.

Możliwość rozwoju: realne możliwości rozwoju zawodowego, poszerzania wiedzy i umiejętności w obszarze obsługi klienta, e-commerce, handlu międzynarodowego.

Opłacamy składki zdrowotne i emerytalne.

Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, potrafisz doradzić i pomóc, a do tego interesujesz się zdrowym stylem życia i produktami naturalnymi – czekamy na Ciebie!
Sprawdź zainteresowanie tym ogłoszeniem
Wyświetlenia
Data dodania
Ostatnio widziany
Obserwujących
Liczba aplikacji
Średni czas odpowiedzi
Powiadom o podobnych ogłoszeniach
Lokalizacja: Warszawa w promieniu 25 km
Kategoria: Praca » Dam pracę » Biuro / Administracja

Chcę otrzymywać powiadomienia o nowych ofertach

Uzupełnij adres e-mailWpisz poprawny adres e-mail

To ogłoszenie jest archiwalne i może być nieaktualne.

Wyślij wiadomość

Odpowiedz na ofertę pracy

Greekbox.pl
Konto firmowe
Na Lento.pl od 29 kwi 2025
Strona użytkownika
Obserwujesz ofertę
  • Wypromuj
  • Zgłoś naruszenie
  • Edytuj/usuń
Wyczyść historię

Udostępnij ogłoszenie

Udostępnij na FacebookUdostępnij na X Kopiuj link do ogłoszenia

Dodaj notatkę

Opis musi być krótszy niż 250 znaków