Social media. Skuteczne praktyki - Marketer+ 4(23) 2016
Warszawa Pokaż na mapie ›
Odświeżone: Sobota, 07 Grudzień, 2024 16:47
Szczegóły ogłoszenia
- Kategoria: Książki i czasopisma / Naukowe i popularnonaukowe
- Stan:Używane
Opis oferty
Social media. Skuteczne praktyki - Marketer+ 4(23) 2016Data wydania: listopad 2016-styczeń 2017
Praktyczny przewodnik po mediach społecznościowych. Przykłady, wskazówki, konkretne porady na temat marketingu i sprzedaży w social mediach.
Spis treści (110 stron)
FELIETON JANA CZERNIAWSKIEGO: Social – tak, wypaczenia – nie
WYWIAD: RAHIM BLAK Bądź sobą, a nie będziesz miał konkurencji
ANALIZY, KOMENTARZE, TRENDY
Zadbaj o głębsze relacje z konsumentem
POD LUPĄ: SOCIAL MEDIA
Nowe kierunki w nowych mediach
Jak myśleć o social media?
Marketing małej firmy w mediach społecznościowych – jak podejść do niego strategicznie
5 rzeczy, które musisz zrobić, zanim zainwestujesz w reklamę na Facebooku
Jak wykorzystać najnowsze funkcje Facebooka w komunikacji marki?
Jak zaplanować, przeprowadzić i zweryfikować kampanię na Facebooku
Remarketing dynamiczny na Facebooku
Facebook Lead Ads w zgodzie z prawem
Czy warto zaufać Instagramowi w 2017 roku?
Blaski i cienie Snapchata
Nieodkryty potencjał Twittera
LinkedIn – jak skutecznie wykorzystać największy serwis biznesowy
Sztuka dodawania nieznajomych do znajomych
Social selling w B2B. Strategia, od której nie ma odwrotu
Dlaczego social media i e-mail marketing świetnie się uzupełniają?
Silver marketing po polsku Część 3. Przewodnik po drukowanych materiałach reklamowych przyjaznych seniorom
Jak wykorzystać dane do automatyzacji e-mail marketingu Część 4. Dane transakcyjne a segmentacja odbiorców i targetowanie komunikacji
Optymalizacja stron i sklepów internetowych Część 4. Audyt strony pod kątem content marketingu i social media
Cyfrowa transformacja marketingu Część 5. Postawy i formaty obecności marek w mediach społecznościowych
NARZĘDZIA MARKETERA I PREZENTACJE
Produkty i usługi wspierające pracę marketera
PÓŁKA MARKETERA: Przegląd książek
KALENDARZ MARKETERA Wydarzenia: listopad 2016–styczeń 2017
FELIETON JACKA SZLAKA Pościg za (utraconą) młodością
Z numeru dowiesz się m.in.:
jak prowadzić media społecznościowe w małej firmie,
jakie trendy panują obecnie w mediach społecznościowych,
jak pozyskać pierwszych fanów i zwiększać zasięg,
jakich błędów musisz się wystrzegać w „społecznościówkach”,
kiedy warto zainwestować w reklamę w mediach społecznościowych,
jak zaplanować, przeprowadzić i zweryfikować kampanię na Facebooku,
jak uruchomić kampanię remarketingu dynamicznego krok po kroku,
jak wykorzystać najnowsze funkcje Facebooka w komunikacji marki?
jak napisać regulamin Facebook Lead Ads,
jak wykorzystać Stories, czyli nową funkcję Instagrama w sprzedaży,
co możesz zyskać dzięki Twitterowi i jak wykorzystać ten kanał w komunikacji,
jak skutecznie działać na LinkedIn,
jak wdrożyć strategię social selling w B2B,
jak zwiększyć zaangażowanie subskrybentów newsletterów dzięki mediom społecznościowym.
Ponadto:
Wyjątkowy wywiad z wyjątkowym człowiekiem – Rahimem Blakiem, a także kolejne części cyklów:
o działaniach marketingowych dla seniorów,
o automatyzacji e-mail marketingu,
o optymalizacji stron i sklepów internetowych,
o cyfrowej transformacji marketingu.
Autorzy: Jakub Biel, Rahim Blak, Piotr Chojnacki, Mariusz Cichy, Alicja Cybulska, Jan Czerniawski, Łukasz Dębski, Katarzyna Granops-Szkoda, Dominika Granos, Agnieszka Grzesiek- Kasperczyk, Wojciech Jabłczyński, Rafał Janik, Marcin Kociuba, Maciej Konopka, Łukasz Kosuniak, Aneta Laskowska, Jacek Lipski, Krzysztof Majdan, Linda Matus, Zuzanna Mielczarska, Danuta Misiak, Anna Ortman, Kamil Pawłowski, Anna Przybysz, Paweł Sala, Piotr Stohnij, Maciej Szamowski, Jacek Szlak, Ilona Zakowicz
Sprawdź zainteresowanie tym ogłoszeniem
Wyświetlenia
Data dodania
Ostatnio widziany
Obserwujących
Wysłane zapytania
MaJa
Konto prywatne
Strona użytkownika
- Wypromuj ogłoszenie
- Zgłoś naruszenie
- Drukuj ulotkę
- Edytuj/usuń ogłoszenie
- Udostępnij ogłoszenie
- Dodaj na Facebook