Skuteczna komunikacja i promocja - Marketer+ 1(24) 2017
Warszawa Pokaż na mapie ›
Odświeżone: Poniedziałek, 16 Grudzień, 2024 20:15
Szczegóły ogłoszenia
- Kategoria: Książki i czasopisma / Naukowe i popularnonaukowe
- Stan:Używane
Opis oferty
Jak tworzyć przekaz do klienta? Skuteczna komunikacja i promocja - Marketer+ 1(24) 2017Ponad 50 inspirujących przykładów komunikacji marek.
Data wydania: luty-kwiecień 2017
Liczba stron: 116
Spis treści:
FELIETON JANA CZERNIAWSKIEGO: Trudna sztuka dotarcia
WYWIAD: ROMAN GRYGIEREK Wszyscy mamy nóż, ale nie każdy jest szefem kuchni
ANALIZY, TRENDY, OPINIE
Jak sprawić, by klienci pokochali Twoją markę?
TEMAT NUMERU: Jak tworzyć ofertę dla klienta
Pozycjonowanie marki - jak stać się Coca-Colą lub Pepsi swojej branży
Less is more, czyli efektywne slogany reklamowe
Audyt komunikacji krok po kroku
360 stopni to za mało!
Wyróżnij swoją markę, czyli jak stworzyć strategię komunikacji
Oczekiwania klienta a język korzyści
Nowe pokolenie. Z nim nie będzie *lelo!
Makaki, ludzie i opowieści
Zaplanuj niezaplanowane. Real-time marketing w praktyce
Jak tworzyć efektywne materiały drukowane
Zasady tworzenia artykułów sponsorowanych do internetu i do druku
Komunikacja obrazkowa - skuteczne infografiki
Jak dostarczyć wartość i pozyskać klienta w 8 sekund przez landing page
Kolor zmienia wszystko - jak testować komunikację e-mailową
Usprawnij komunikację dzięki autoresponderom
Zwiększ skuteczność reklam AdWords w mgnieniu oka
Krótka wiadomość SMS w długim procesie zakupowym
Kreatywne wykorzystanie danych w kampaniach mobilnych
CYKLE
Media po ludzku Część 1. Facebook
Cyfrowa transformacja marketingu Część 6. Pułapki doktryn marketingowych
PÓŁKA MARKETERA: Przegląd książek
KALENDARZ MARKETERA Wydarzenia: luty-maj 2017
FELIETON JACKA SZLAKA Nie warto się starać
Ponad 50 inspirujących przykładów komunikacji marek, oraz odpowiedzi na następujące pytania:
czym jest wartościowa komunikacja,
jaki wpływ na późniejszą komunikację marki ma pozycjonowanie,
jak zbudować reputację, która przywiąże klientów do Twojego produktu,
od czego zacząć i jak wygląda proces audytu komunikacji,
jakie cechy ma skuteczny komunikat i jak dostosować go do zmieniającego się odbiorcy,
czym są insighty konsumenckie i jak ich szukać,
jak zaplanować strategię komunikacji krok po kroku,
jakie są najczęstsze błędy w komunikacji językowej i wizualnej marek,
czy w procesie komunikacji postawić na argumenty racjonalne czy emocjonalne,
jak dostosować komunikację marketingową do etapu, na jakim znajduje się klient w procesie zakupowym,
czemu służą i jak powinny być tworzone slogany reklamowe,
jak znaleźć wyróżnik marki (USP) dla produktu lub usługi,
jak przedstawiać korzyści i cenę w komunikacji z klientami,
dlaczego prawda w komunikacji jest dziś ważniejsza niż wcześniej i jaki ma to związek z pokoleniem Z,
jak Twoja marka może zyskać na potknięciach polityków, rozwodach celebrytów czy zwycięstwach sportowców,
czego nie robić, aby marketing czasu rzeczywistego nie wpłynął negatywnie na Twoją markę,
jak usprawnić komunikację w procesie tworzenia materiałów drukowanych,
jak powinien wyglądać artykuł sponsorowany, by czytelnik od niego nie uciekł,
jaka powinna być struktura artykułu sponsorowanego przygotowanego do druku, a jaka przeznaczonego do internetu,
jak wygląda proces projektowania skutecznej infografiki i jakie są najlepsze narzędzia do jej projektowania,
jak zaprojektować landing page, aby przyciągnąć uwagę odbiorców,
jak wykorzystać personalizację do generowania większej liczby leadów,
jaki wpływ na komunikację e-mailową ma kolor,
czym są autorespondery i jak wykorzystać je w komunikacji e-mail marketingowej,
jak zmienił się wygląd reklam w sieci wyszukiwania i sieci reklamowej,
jak wykorzystać geolokalizację w kampaniach mobilnych,
w jaki sposób połączyć komunikację SMS z innymi kanałami marki,
jakie są możliwości realizacji celów wizerunkowych i sprzedażowych w ramach kampanii na Facebooku,
na jakich poziomach warto optymalizować działania komunikacyjne na Facebooku.
Przydatne zestawienia:
10 zasad pozycjonowania marki
4 cechy skutecznego komunikatu
Pytania przydatne przy analizie materiałów komunikacyjnych
Pytania przydatne przy tworzeniu strategii komunikacji
4 sposoby na skuteczne hasło reklamowe
Jak znaleźć wyróżnik marki krok po kroku
Model cecha – zaleta – korzyść
Jak komunikować się się z pokoleniem Z
Gdzie spotkasz użytkowników z pokolenia Z (15–24)
Najczęściej popełniane błędy w real time marketingu
Błędy popełniane przy wycenie materiałów w drukarni
Zasady na skuteczny tytuł i lead artykułu promocyjnego
Pytania, które pomogą Ci ułożyć plan skutecznej infografiki
Elementy skutecznego landing page
Elementy, które warto testować w komunikacji e-mailowej
Przepis na skuteczny komunikat SMS
CENA: Proszę o kontakt. Mam do odsprzedania inne archiwalne wydania. Za całość mogę zaproponować korzystną cenę. Zapraszam!
Sprawdź zainteresowanie tym ogłoszeniem
Wyświetlenia
Data dodania
Ostatnio widziany
Obserwujących
Wysłane zapytania
MaJa
Konto prywatne
Strona użytkownika
- Wypromuj ogłoszenie
- Zgłoś naruszenie
- Drukuj ulotkę
- Edytuj/usuń ogłoszenie
- Udostępnij ogłoszenie
- Dodaj na Facebook