Sales Administration Specialist

Odświeżone: Poniedziałek, 21 Kwiecień, 2025  10:22

Szczegóły ogłoszenia

  • Kategoria: Dam pracę / Biuro / Administracja
  • Forma pracy:Pełny etat
  • Umowa:Umowa o pracę
  • Dodatkowe:Brak wymagań
  • Pracodawca: Klient HRIC

Opis oferty pracy

Nasz klient jest wiodącą europejską firmą produkcyjną z kilkoma nowoczesnymi zakładami w Europie Zachodniej. Firma sprzedaje produkty FMCG w asortymencie ponad 1500 SKU w Europie, USA, Kanadzie i Azji.

Firma naszego klienta charakteryzuje się dynamicznym, nieprzerwanym wzrostem na przestrzeni ostatnich 40 lat, co jest wynikiem doskonałego zrozumienia potrzeb konsumentów i klientów, wysokiej jakości produktów i usług, wdrażania innowacji oraz stałej dbałości o profesjonalizm i rozwój pracowników.

Nasz Klient z powodzeniem działa w Polsce od ponad 20 lat i osiągnął pozycję lidera w swoich kategoriach. Obecnie, w związku z dalszym rozwojem poprzez region CSNEE i wdrożenie strategii marketingowej, poszukujemy dynamicznego i zaangażowanego profesjonalisty na stanowisko:

Sales Administration Specialist
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =

Osoba na tym stanowisku będzie zapewniać działania z zakresu wsparcia sprzedaży dla działu KAM, w ścisłej współpracy z działami marketingu, logistyki, finansów.

Zakres obowiązków:

• prowadzenie działań wsparcia sprzedaży dla trzech Key Account Managerów,
• przygotowywanie prezentacji, analiz i raportów oraz ofert dla klientów we współpracy z Key Account Managerem,
• wykonywanie kalkulacji kosztów promocji, merchandisingu, w odniesieniu do zaplanowanych kampanii dla danego produktu/ grupy produktów dla danej sieci detalicznej,
• analiza danych sprzedażowych, dla poszczególnych marek (SKU) oraz dla poszczególnych klientów detalicznych,
• opracowywanie prognoz / forecastów sprzedażowych, bieżąca analiza wyników sprzedaży; planowanie oraz aktualizacja budżetów marketingowych,
• analiza działań konkurencji- raportowanie, na podstawie badań marketingowych oraz danych z POS,
• budowanie pozytywnych relacji z Klientem (współpraca z podmiotami z kraju i zagranicy),
• dbanie o poprawny obieg, rejestrację i archiwizację dokumentacji zgodnie z przyjętymi standardami firmy (SAP),
• przygotowywanie raportów i analiz na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne firmy,
• utrzymywanie kontaktów z Klientami związanych z realizacją dostaw towarów i usług,
• ścisła współpraca z innymi działami firmy za granicą w szczególności działem sprzedaży, marketingu i/lub finansowym,
• współpraca z agencjami marketingowymi, działem marketingu w firmie, działem trade marketingu po stronie klienta,
• obserwacja trendów i najlepszych praktyk w obszarze administracji sprzedażą w dobie Sztucznej Inteligencji i postępu technologicznego na świecie.

Wymagania:

• wykształcenie wyższe w dowolnym kierunku – mile widziane kierunki związane z administracja sprzedaży, marketingiem, zarządzaniem, logistyką, ekonomią, finansami, rachunkowością,
• bardzo dobra znajomość języka angielskiego (warunek konieczny), znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem,
• mile widziane doświadczenie w administracji sprzedaży,
• mile widziane doświadczenia pracy w obsłudze Klienta, merchandisingu, trade marketingu, wsparciu sprzedaży, sales back office,
• doświadczenie w pracy z systemem SAP i/lub doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku będzie dodatkowym atutem,
• praktyczna znajomość Pakietu MS Office, szczególnie MS Excel, bardzo dobra znajomość obsługi Power Pointa,
• samodzielność w działaniu, bardzo dobra organizacja pracy oraz priorytetyzacji zadań,
• umiejętność rozwiązywania problemów, analizy danych i wyciągania wniosków,
• bardzo dobrze rozwinięte umiejętności komunikacyjne,
• systematyczność i dokładność,
• zaangażowanie w realizację założonych celów i zadań,
• odporność na stres.

Nasz Klient oferuje:

• umowę o pracę i atrakcyjne warunki wynagrodzenia,
• możliwość zdobycia specjalistycznej wiedzy i doświadczenia,
• możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku,
• przyjazną atmosferę pracy.

Zainteresowanych kandydatów zapraszamy do wysłania swojej aplikacji przez Lento.pl

Klikając w przycisk „Aplikuj” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne, zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez HR Internet Services Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Klimczaka 17/80 (Doradca HR), jako administratora danych osobowych w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Twoje dane osobowe będą przetwarzane w oparciu o następujące podstawy prawne: (a) aby podjąć działania na Twoje żądanie przed zawarciem umowy (np. informacje o oczekiwanym wynagrodzeniu i dostępności do rozpoczęcia pracy); (b) w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes (np. imię, nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia); c) w oparciu o Twoją zgodę, która wyrażona jest poprzez przeslanie dokumentów aplikacyjnych zawierających takie informacje jak np. wizerunek czy zainteresowania. Podanie wszystkich danych osobowych, o których mowa powyżej jest dobrowolne, natomiast dane wymienione w lit. a) i b) są niezbędne do wzięcia udziału w rekrutacji. Niepodanie danych skutkuje brakiem możliwości rozpatrzenia kandydatury. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne, ale może pomóc w sprawnym przeprowadzeniu procesu rekrutacji. Masz prawo żądać dostępu do Twoich danych (w tym uzyskania ich kopii), sprostowania danych, ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia, jak również wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania. Masz także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Twoje dane osobowe mogą zostać przekazane dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT (hosting), dostawcom systemów informatycznych. Podane przez Ciebie dane osobowe nie będą wykorzystywane w celu profilowania albo podejmowania decyzji w sposób zautomatyzowany. Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez okres maks. 1 roku od zakończenia publikacji ogłoszenia, chyba, że wyraziłeś odrębną zgodę na wykorzystanie Twoich danych osobowych w przyszłych rekrutacjach. W celu realizacji praw lub w przypadku jakichkolwiek pytań związanych z przetwarzaniem Twoich danych osobowych skontaktuj się z nami pod adresem: @
Sprawdź zainteresowanie tym ogłoszeniem
Wyświetlenia
Data dodania
Ostatnio widziany
Obserwujących
Liczba aplikacji
Średni czas odpowiedzi
Powiadom o podobnych ogłoszeniach
Lokalizacja: Warszawa w promieniu 25 km
Kategoria: Praca » Dam pracę » Biuro / Administracja

Chcę otrzymywać powiadomienia o nowych ofertach

Uzupełnij adres e-mailWpisz poprawny adres e-mail
Wyślij wiadomość

Odpowiedz na ofertę pracy

Klient HRIC
Konto firmowe
Na Lento.pl od 25 lip 2024
Strona użytkownika
Obserwujesz ofertę
  • Wypromuj
  • Zgłoś naruszenie
  • Drukuj ulotkę
  • Edytuj/usuń
Para szuka wszechstronnego Pana
Warszawa
Niedziela, 13 Kwiecień, 2025  23:20
Kurs radiooperatora SRC Warszawa
Kurs radiooperatora SRC Warszawa
Warszawa
Sobota, 19 Kwiecień, 2025  09:18
Luksusowe biuro w byłej fabryce Włochy,dostęp24h
Luksusowe biuro w byłej fabryce Włochy,dostęp24h
Warszawa
Poniedziałek, 07 Kwiecień, 2025  09:25
Kawalerka przy Metro Wawrzyszew
Kawalerka przy Metro Wawrzyszew
Warszawa
Wtorek, 08 Kwiecień, 2025  20:06
Wideofilmowanie i zdjęcia ślubne
Wideofilmowanie i zdjęcia ślubne
Warszawa
Środa, 02 Kwiecień, 2025  21:07
Obraz olejny na płótnie Matejko
Obraz olejny na płótnie Matejko
Warszawa
Sobota, 12 Kwiecień, 2025  06:38
Wyczyść historię

Udostępnij ogłoszenie

Udostępnij na FacebookUdostępnij na X Kopiuj link do ogłoszenia

Dodaj notatkę

Opis musi być krótszy niż 250 znaków