Przewodnik po marketingu - Marketer+ 3(22) 2016
Warszawa Pokaż na mapie ›
Odświeżone: Poniedziałek, 16 Grudzień, 2024 20:15
Szczegóły ogłoszenia
- Kategoria: Książki i czasopisma / Naukowe i popularnonaukowe
- Stan:Używane
Opis oferty
Personalizacja i automatyzacja w marketingu. Skuteczne praktyki - Marketer+ 3(22) 2016Jak prowadzić zautomatyzowaną i spersonalizowaną komunikację marketingową. Poznaj skuteczne praktyki od kilkunastu najlepszych ekspertów w Polsce.
Data wydania: wrzesień-październik 2016
Liczba stron: 126
Spis treści:
FELIETON JANA CZERNIAWSKIEGO: Ad personam
POD LUPĄ: PERSONALIZACJA I AUTOMATYZACJA W MARKETINGU
Personalizacja i automatyzacja – równowaga w przeciwieństwach
Dziś o technologiach jutra – czy przyszłość personalizacji już nadeszła?
Personalizacja w marketingu to konieczność, nie luksus
Right person, right content, right time!
6 działań marketingowych, które powinieneś personalizować od dawna
5 sposobów na personalizację reklam w systemie Google AdWords
Jak personalizować reklamy na Facebooku?
Najlepsze sposoby na personalizację w e-mail marketingu
Content w e-mail marketingu dopasowany do klienta
Najczęstsze błędy w kampaniach reklamowych wykorzystujących personalizację
Marketer i magia liczb – czyli machine learning od podstaw
Prawdziwe relacje – od e-maila do marketing automation
3 cykle marketing automation, które pomogą zaangażować nieaktywnych odbiorców
Zbuduj firmę technologiczną, nie handlową, czyli Customer Relationship Automation w praktyce
Asystent z PharmVille
Marketing automation w B2B
7 grzechów głównych automatyzacji marketingu w B2B
LUŹNO RZUCONE
Wideo marketing w internecie. Od czego zacząć?
Product seeding – podstawowy mechanizm marketingu rekomendacji
DODATEK: Upominki i gadżety biznesowe
Silver marketing po polsku Część 2.
Cyfrowa transformacja marketingu Część 4.
Recenzja: Rynkiem rządzą jednorożce
NARZĘDZIA MARKETERA I PREZENTACJE
KALENDARZ MARKETERA: wrzesień, październik
FELIETON JACKA SZLAKA: Gdzie najbliżej podejść (do) klienta
Dowiesz się:
- poznasz korzyści z personalizowania i automatyzowania swoich działań,
- dowiesz się, w jaki sposób automatyzować personalizację,
- po co marketerom personalizacja, jak działa, dlaczego jest skuteczna i od czego ją zacząć,
- jak kierować przekaz do konkretnego odbiorcy,
- jak personalizować działania online i offline, a także jak efektywnie - połączyć te dwa kanały, kierując komunikat do konkretnego użytkownika,
- jakich narzędzi używać, by tworzyć personalizowane kampanie w swojej firmie,
- jakie są najciekawsze przykłady personalizacji działań marketingowych na rynku polskim i zagranicznym,
- jak nietypowo zachęcić odbiorcę do zakupu na Twojej stronie,
- jak powrócić do użytkowników z reklamą dokładnie tych samych produktów, które przeglądali,
- jak prawidłowo segmentować bazę odbiorców newslettera i jak dopasować do klienta e-mailową komunikację marketingową,
- jak nawiązywać relacje z subskrybentami,
- jakie informacje o subskrybentach warto wykorzystać w e-mailowej kampanii marketingowej,
- jakie elementy newslettera najskuteczniej wpływają na jego pozytywny odbiór,
- dlaczego „content is the king” także w e-mailach,
- czym się różni personalizacja contentu w newsletterach od personalizacji contentu w e-mailingach reklamowych,
- jak wykorzystać bazę adresów e-mailowych, jak skonfigurować automatyczne odliczanie w tekście reklamy, w jaki sposób zawęzić w sieci reklamowej kierowanie do precyzyjnej grupy docelowej, by przekazać jej spersonalizowane komunikaty w kampaniach Google AdWords,
- jakie korzyści można odnieść dzięki rozwinięciu działań reklamowych na Facebooku, nawet bez dużego budżetu mediowego,
- jak osiągnąć swoje cele marketingowe dzięki personalizowanym reklamom i precyzyjnemu targetowaniu na Facebooku,
- z jakich bezpłatnych funkcji na Facebooku warto skorzystać, aby poprawić stopień personalizacji reklam,
- jak budować pozytywne i emocjonalnie skojarzenia z marką i wiązać ze sobą klienta,
- jak zbierać, analizować i wykorzystywać dane do zwiększania zysku firmy,
- czym jest machine learning i dlaczego wraz z terminem „data science” jest dziś tak bardzo popularny,
- jak zastosować uczenie maszynowe w marketingu i sprzedaży,
- czym są marketing automation oraz lead nurturing,
- jakie są różnice między marketing automation dla B2B i B2C,
- czym cechują się angażujące treści i dlaczego niskie zaangażowanie to problem, który może Cię dotyczyć,
- jak zautomatyzować proces angażowania odbiorców newslettera,
- czym jest lejek sprzedażowy oraz jak dopasować komunikację do etapu lejka, w którym znajduje się potencjalny klient.
Ponadto:
- jak pozyskiwać najlepszych pracowników,
- jakich kompetencji potrzebuje dziś Twój dział marketingu,
- jakich ludzi powinieneś szukać, aby odnieść sukces również jutro,
- jakie są obawy polskich przedsiębiorstw w związku z prowadzeniem działań wideomarketingowych w internecie,
- jak przygotować się do promocji marki za pomocą materiałów wideo w sieci oraz na jakie aspekty i w jakiej kolejności zwrócić szczególną uwagę, podejmując takie działania.
Dodatek specjalny „Upominki i gadżety biznesowe”:
- jaki wpływ na relacje biznesowe mają upominki,
- jakie efekty można dzięki nim uzyskać,
- prezentacje produktów.
Zestawienia, jakie znajdziesz w nowym wydaniu „Marketer+”, to:
- na jakie wykorzystanie swoich danych zgadzają się konsumenci,
- powody zapisywania się użytkowników na listę mailingową,
- cechy angażującego contentu,
- personalizacja contentu w newsletterach i mailingach reklamowych – wskazówki,
- personalizacja e-mail marketingu krok po kroku,
- podstawowe i zaawansowane metody kierowania reklam na Facebooku,
- narzędzia zwiększające stopień personalizacji reklam na Facebooku,
- skuteczne praktyki prowadzenia kampanii na Facebooku,
- personalizowany landing page i pozyskanie dla niego ruchu krok po kroku,
- remarketing dynamiczny w Google AdWords – wskazówki,
- możliwości kierowania reklam w sieci reklamowej Google,
- sposoby na pozyskiwanie danych do algorytmów w e-commerce,
- wskazówki dla marketera przydatne przy analizie danych,
- możliwości zastosowania machine learningu w marketingu i sprzedaży,
- 7 grzechów głównych automatyzacji marketingu w B2B
- 3 główne trudności związane z pozyskaniem najlepszych pracowników,
- kluczowe kompetencje marketera XXI wieku,
- 5 cech liderów XXI wieku, które pomogą odnieść sukces marketerom,
- pytania, jakie powinieneś sobie zadać przed rozpoczęciem działań wideomarketingowych w sieci,
- najczęściej wybierane przez marketerów miejsca bezpłatnej dystrybucji materiałów wideo,
- wskaźniki, które warto monitorować w ramach kampanii wideo w internecie,
- pytania przydatne podczas analizy kampanii wideomarketingowej niespełniającej początkowych założeń,
- zalety wykorzystywania upominków reklamowych w biznesie.
Autorzy: Michał Blak, Jan Czerniawski, Tomek Gębala, Andrzej Gruszka, Artur Jabłoński, Piotr Kaczor, Dorota Korczyk, Łukasz Kosuniak, Dominika Komar, Michał Leszczyński, Agata Malinowska, Linda Matus, Judyta Mojżesz-Zimonczyk, Kamila Paszczak, Magdalena Pawelec, Mariusz Pawełczyk, Karolina Rowecka, Piotr Stohnij, Jacek Szlak, Anna Wielgus-Miller, Katarzyna Wojciechowska, Małgorzata Wojtasik, Edyta Wsół, Ilona Zakowicz, Anna Złoczewska.
Sprawdź zainteresowanie tym ogłoszeniem
Wyświetlenia
Data dodania
Ostatnio widziany
Obserwujących
Wysłane zapytania
MaJa
Konto prywatne
Strona użytkownika
- Wypromuj ogłoszenie
- Zgłoś naruszenie
- Drukuj ulotkę
- Edytuj/usuń ogłoszenie
- Udostępnij ogłoszenie
- Dodaj na Facebook