Przewodnik po marketingu - Marketer+ 3(22) 2016

Odświeżone: Poniedziałek, 16 Grudzień, 2024  20:15

Szczegóły ogłoszenia

  • Kategoria: Książki i czasopisma / Naukowe i popularnonaukowe
  • Stan:Używane

Opis oferty

Personalizacja i automatyzacja w marketingu. Skuteczne praktyki - Marketer+ 3(22) 2016

Jak prowadzić zautomatyzowaną i spersonalizowaną komunikację marketingową. Poznaj skuteczne praktyki od kilkunastu najlepszych ekspertów w Polsce.

Data wydania: wrzesień-październik 2016

Liczba stron: 126

Spis treści:

FELIETON JANA CZERNIAWSKIEGO: Ad personam
POD LUPĄ: PERSONALIZACJA I AUTOMATYZACJA W MARKETINGU
Personalizacja i automatyzacja – równowaga w przeciwieństwach
Dziś o technologiach jutra – czy przyszłość personalizacji już nadeszła?
Personalizacja w marketingu to konieczność, nie luksus
Right person, right content, right time!
6 działań marketingowych, które powinieneś personalizować od dawna
5 sposobów na personalizację reklam w systemie Google AdWords
Jak personalizować reklamy na Facebooku?
Najlepsze sposoby na personalizację w e-mail marketingu
Content w e-mail marketingu dopasowany do klienta
Najczęstsze błędy w kampaniach reklamowych wykorzystujących personalizację
Marketer i magia liczb – czyli machine learning od podstaw
Prawdziwe relacje – od e-maila do marketing automation
3 cykle marketing automation, które pomogą zaangażować nieaktywnych odbiorców
Zbuduj firmę technologiczną, nie handlową, czyli Customer Relationship Automation w praktyce
Asystent z PharmVille
Marketing automation w B2B
7 grzechów głównych automatyzacji marketingu w B2B
LUŹNO RZUCONE
Wideo marketing w internecie. Od czego zacząć?
Product seeding – podstawowy mechanizm marketingu rekomendacji
DODATEK: Upominki i gadżety biznesowe
Silver marketing po polsku Część 2.
Cyfrowa transformacja marketingu Część 4.
Recenzja: Rynkiem rządzą jednorożce
NARZĘDZIA MARKETERA I PREZENTACJE
KALENDARZ MARKETERA: wrzesień, październik
FELIETON JACKA SZLAKA: Gdzie najbliżej podejść (do) klienta

Dowiesz się:
- poznasz korzyści z personalizowania i automatyzowania swoich działań,
- dowiesz się, w jaki sposób automatyzować personalizację,
- po co marketerom personalizacja, jak działa, dlaczego jest skuteczna i od czego ją zacząć,
- jak kierować przekaz do konkretnego odbiorcy,
- jak personalizować działania online i offline, a także jak efektywnie - połączyć te dwa kanały, kierując komunikat do konkretnego użytkownika,
- jakich narzędzi używać, by tworzyć personalizowane kampanie w swojej firmie,
- jakie są najciekawsze przykłady personalizacji działań marketingowych na rynku polskim i zagranicznym,
- jak nietypowo zachęcić odbiorcę do zakupu na Twojej stronie,
- jak powrócić do użytkowników z reklamą dokładnie tych samych produktów, które przeglądali,
- jak prawidłowo segmentować bazę odbiorców newslettera i jak dopasować do klienta e-mailową komunikację marketingową,
- jak nawiązywać relacje z subskrybentami,
- jakie informacje o subskrybentach warto wykorzystać w e-mailowej kampanii marketingowej,
- jakie elementy newslettera najskuteczniej wpływają na jego pozytywny odbiór,
- dlaczego „content is the king” także w e-mailach,
- czym się różni personalizacja contentu w newsletterach od personalizacji contentu w e-mailingach reklamowych,
- jak wykorzystać bazę adresów e-mailowych, jak skonfigurować automatyczne odliczanie w tekście reklamy, w jaki sposób zawęzić w sieci reklamowej kierowanie do precyzyjnej grupy docelowej, by przekazać jej spersonalizowane komunikaty w kampaniach Google AdWords,
- jakie korzyści można odnieść dzięki rozwinięciu działań reklamowych na Facebooku, nawet bez dużego budżetu mediowego,
- jak osiągnąć swoje cele marketingowe dzięki personalizowanym reklamom i precyzyjnemu targetowaniu na Facebooku,
- z jakich bezpłatnych funkcji na Facebooku warto skorzystać, aby poprawić stopień personalizacji reklam,
- jak budować pozytywne i emocjonalnie skojarzenia z marką i wiązać ze sobą klienta,
- jak zbierać, analizować i wykorzystywać dane do zwiększania zysku firmy,
- czym jest machine learning i dlaczego wraz z terminem „data science” jest dziś tak bardzo popularny,
- jak zastosować uczenie maszynowe w marketingu i sprzedaży,
- czym są marketing automation oraz lead nurturing,
- jakie są różnice między marketing automation dla B2B i B2C,
- czym cechują się angażujące treści i dlaczego niskie zaangażowanie to problem, który może Cię dotyczyć,
- jak zautomatyzować proces angażowania odbiorców newslettera,
- czym jest lejek sprzedażowy oraz jak dopasować komunikację do etapu lejka, w którym znajduje się potencjalny klient.

Ponadto:
- jak pozyskiwać najlepszych pracowników,
- jakich kompetencji potrzebuje dziś Twój dział marketingu,
- jakich ludzi powinieneś szukać, aby odnieść sukces również jutro,
- jakie są obawy polskich przedsiębiorstw w związku z prowadzeniem działań wideomarketingowych w internecie,
- jak przygotować się do promocji marki za pomocą materiałów wideo w sieci oraz na jakie aspekty i w jakiej kolejności zwrócić szczególną uwagę, podejmując takie działania.

Dodatek specjalny „Upominki i gadżety biznesowe”:
- jaki wpływ na relacje biznesowe mają upominki,
- jakie efekty można dzięki nim uzyskać,
- prezentacje produktów.

Zestawienia, jakie znajdziesz w nowym wydaniu „Marketer+”, to:
- na jakie wykorzystanie swoich danych zgadzają się konsumenci,
- powody zapisywania się użytkowników na listę mailingową,
- cechy angażującego contentu,
- personalizacja contentu w newsletterach i mailingach reklamowych – wskazówki,
- personalizacja e-mail marketingu krok po kroku,
- podstawowe i zaawansowane metody kierowania reklam na Facebooku,
- narzędzia zwiększające stopień personalizacji reklam na Facebooku,
- skuteczne praktyki prowadzenia kampanii na Facebooku,
- personalizowany landing page i pozyskanie dla niego ruchu krok po kroku,
- remarketing dynamiczny w Google AdWords – wskazówki,
- możliwości kierowania reklam w sieci reklamowej Google,
- sposoby na pozyskiwanie danych do algorytmów w e-commerce,
- wskazówki dla marketera przydatne przy analizie danych,
- możliwości zastosowania machine learningu w marketingu i sprzedaży,
- 7 grzechów głównych automatyzacji marketingu w B2B
- 3 główne trudności związane z pozyskaniem najlepszych pracowników,
- kluczowe kompetencje marketera XXI wieku,
- 5 cech liderów XXI wieku, które pomogą odnieść sukces marketerom,
- pytania, jakie powinieneś sobie zadać przed rozpoczęciem działań wideomarketingowych w sieci,
- najczęściej wybierane przez marketerów miejsca bezpłatnej dystrybucji materiałów wideo,
- wskaźniki, które warto monitorować w ramach kampanii wideo w internecie,
- pytania przydatne podczas analizy kampanii wideomarketingowej niespełniającej początkowych założeń,
- zalety wykorzystywania upominków reklamowych w biznesie.

Autorzy: Michał Blak, Jan Czerniawski, Tomek Gębala, Andrzej Gruszka, Artur Jabłoński, Piotr Kaczor, Dorota Korczyk, Łukasz Kosuniak, Dominika Komar, Michał Leszczyński, Agata Malinowska, Linda Matus, Judyta Mojżesz-Zimonczyk, Kamila Paszczak, Magdalena Pawelec, Mariusz Pawełczyk, Karolina Rowecka, Piotr Stohnij, Jacek Szlak, Anna Wielgus-Miller, Katarzyna Wojciechowska, Małgorzata Wojtasik, Edyta Wsół, Ilona Zakowicz, Anna Złoczewska.
Sprawdź zainteresowanie tym ogłoszeniem
Wyświetlenia
Data dodania
Ostatnio widziany
Obserwujących
Wysłane zapytania
Wyślij wiadomość

Wyślij wiadomość

MaJa
Konto prywatne
Strona użytkownika
  • Wypromuj
  • Zgłoś naruszenie
  • Drukuj ulotkę
  • Edytuj/usuń
Wyczyść historię

Udostępnij ogłoszenie

Udostępnij na FacebookTweetnij Kopiuj link do ogłoszenia

Dodaj notatkę

Opis musi być krótszy niż 250 znaków