Przewodnik po marketingu - Marketer+ 3(22) 2016
Warszawa Pokaż na mapie ›
Ogłoszenie archiwalne Wygasło: Piątek, 19 Wrzesień, 2025 15:10
22 zł
Szczegóły ogłoszenia
- Kategoria: Książki i czasopisma / Naukowe i popularnonaukowe
- Stan:Nowe
- Cena: 22 zł
Opis oferty
Personalizacja i automatyzacja w marketingu. Skuteczne praktyki - Marketer+ 3(22) 2016Jak prowadzić zautomatyzowaną i spersonalizowaną komunikację marketingową. Poznaj skuteczne praktyki od kilkunastu najlepszych ekspertów w Polsce.
Data wydania: wrzesień-październik 2016
Liczba stron: 126
Spis treści:
FELIETON JANA CZERNIAWSKIEGO: Ad personam
POD LUPĄ: PERSONALIZACJA I AUTOMATYZACJA W MARKETINGU
Personalizacja i automatyzacja – równowaga w przeciwieństwach
Dziś o technologiach jutra – czy przyszłość personalizacji już nadeszła?
Personalizacja w marketingu to konieczność, nie luksus
Right person, right content, right time!
6 działań marketingowych, które powinieneś personalizować od dawna
5 sposobów na personalizację reklam w systemie Google AdWords
Jak personalizować reklamy na Facebooku?
Najlepsze sposoby na personalizację w e-mail marketingu
Content w e-mail marketingu dopasowany do klienta
Najczęstsze błędy w kampaniach reklamowych wykorzystujących personalizację
Marketer i magia liczb – czyli machine learning od podstaw
Prawdziwe relacje – od e-maila do marketing automation
3 cykle marketing automation, które pomogą zaangażować nieaktywnych odbiorców
Zbuduj firmę technologiczną, nie handlową, czyli Customer Relationship Automation w praktyce
Asystent z PharmVille
Marketing automation w B2B
7 grzechów głównych automatyzacji marketingu w B2B
LUŹNO RZUCONE
Wideo marketing w internecie. Od czego zacząć?
Product seeding – podstawowy mechanizm marketingu rekomendacji
DODATEK: Upominki i gadżety biznesowe
Silver marketing po polsku Część 2.
Cyfrowa transformacja marketingu Część 4.
Recenzja: Rynkiem rządzą jednorożce
NARZĘDZIA MARKETERA I PREZENTACJE
KALENDARZ MARKETERA: wrzesień, październik
FELIETON JACKA SZLAKA: Gdzie najbliżej podejść (do) klienta
Dowiesz się:
- poznasz korzyści z personalizowania i automatyzowania swoich działań,
- dowiesz się, w jaki sposób automatyzować personalizację,
- po co marketerom personalizacja, jak działa, dlaczego jest skuteczna i od czego ją zacząć,
- jak kierować przekaz do konkretnego odbiorcy,
- jak personalizować działania online i offline, a także jak efektywnie - połączyć te dwa kanały, kierując komunikat do konkretnego użytkownika,
- jakich narzędzi używać, by tworzyć personalizowane kampanie w swojej firmie,
- jakie są najciekawsze przykłady personalizacji działań marketingowych na rynku polskim i zagranicznym,
- jak nietypowo zachęcić odbiorcę do zakupu na Twojej stronie,
- jak powrócić do użytkowników z reklamą dokładnie tych samych produktów, które przeglądali,
- jak prawidłowo segmentować bazę odbiorców newslettera i jak dopasować do klienta e-mailową komunikację marketingową,
- jak nawiązywać relacje z subskrybentami,
- jakie informacje o subskrybentach warto wykorzystać w e-mailowej kampanii marketingowej,
- jakie elementy newslettera najskuteczniej wpływają na jego pozytywny odbiór,
- dlaczego „content is the king” także w e-mailach,
- czym się różni personalizacja contentu w newsletterach od personalizacji contentu w e-mailingach reklamowych,
- jak wykorzystać bazę adresów e-mailowych, jak skonfigurować automatyczne odliczanie w tekście reklamy, w jaki sposób zawęzić w sieci reklamowej kierowanie do precyzyjnej grupy docelowej, by przekazać jej spersonalizowane komunikaty w kampaniach Google AdWords,
- jakie korzyści można odnieść dzięki rozwinięciu działań reklamowych na Facebooku, nawet bez dużego budżetu mediowego,
- jak osiągnąć swoje cele marketingowe dzięki personalizowanym reklamom i precyzyjnemu targetowaniu na Facebooku,
- z jakich bezpłatnych funkcji na Facebooku warto skorzystać, aby poprawić stopień personalizacji reklam,
- jak budować pozytywne i emocjonalnie skojarzenia z marką i wiązać ze sobą klienta,
- jak zbierać, analizować i wykorzystywać dane do zwiększania zysku firmy,
- czym jest machine learning i dlaczego wraz z terminem „data science” jest dziś tak bardzo popularny,
- jak zastosować uczenie maszynowe w marketingu i sprzedaży,
- czym są marketing automation oraz lead nurturing,
- jakie są różnice między marketing automation dla B2B i B2C,
- czym cechują się angażujące treści i dlaczego niskie zaangażowanie to problem, który może Cię dotyczyć,
- jak zautomatyzować proces angażowania odbiorców newslettera,
- czym jest lejek sprzedażowy oraz jak dopasować komunikację do etapu lejka, w którym znajduje się potencjalny klient.
Dodatek specjalny „Upominki i gadżety biznesowe”:
- jaki wpływ na relacje biznesowe mają upominki,
- jakie efekty można dzięki nim uzyskać,
- prezentacje produktów.
Sprawdź zainteresowanie tym ogłoszeniem
Wyświetlenia
Data dodania
Ostatnio widziany
Obserwujących
Wysłane zapytania
To ogłoszenie jest archiwalne i może być nieaktualne.
MaJa
Konto prywatne
Strona użytkownika
- Wypromuj ogłoszenie
- Zgłoś naruszenie
- Edytuj/usuń ogłoszenie
- Udostępnij ogłoszenie
- Dodaj na Facebook
Prawa konsumenta
Sprzedawca jest osobą prywatną
W związku z czym transakcji nie obejmują przepisy o ochronie konsumentów m.in. prawo do odstąpienia od umowy. Sprzedawca odpowiada jednak za niezgodność towaru z umową...
