Promocje konsumenckie - Marketer+ 3 (14) 2014

Ogłoszenie archiwalne Wygasło: Piątek, 19 Wrzesień, 2025  15:07
17 zł

Szczegóły ogłoszenia

  • Kategoria: Książki i czasopisma / Czasopisma
  • Stan:Nowe

Opis oferty

Promocje konsumenckie - Marketer+ 3 (14) 2014
Data wydania: wrzesień-październik 2014

Spis treści (120 stron):

Zwyczaje zakupowe „zniecierpliwionych” klientów
POD LUPĄ: Promocje konsumenckie
- Promocja konsumencka – narzędzie w rękach marketera
- Złote zasady przygotowania promocji konsumenckiej
- Klient w świecie doznań. 8 sposobów na skuteczne kampanie direct mail
- Psychologiczne aspekty promocji konsumenckich
- Konkurs i loteria jako efektywne formy promocji konsumenckiej
- 7 kroków do zaplanowania idealnego miejsca promocji
- MerchAssistant – najlepszy przyjaciel merchandiserów!
- Jak zaprojektować skuteczną promocję cenową?
- Jak systematycznie ulepszać promocje cenowe?
- Praktyczne i skuteczne metody wspierania sprzedaży nowego produktu
- Promocje konsumenckie w internecie
- 5 kroków do skutecznej promocji konsumenckiej w e-mailingach
- Wykorzystanie komunikacji SMS w promocjach konsumenckich
- Efektywne działania promocyjne w sklepach internetowych
- Kryzys programów lojalnościowych?
- Upominki w promocjach konsumenckich

NARZĘDZIA MARKETERA I PREZENTACJE
- Produkty i usługi wspierające pracę marketera
- Zadowolony klient to lojalny klient – jak efektywnie budować lojalność

DODATEK: UPOMINKI I GADŻETY BIZNESOWE
- Upominki biznesowe – zaskakująca moc małych prezentów
- Czekolada jako idealny upominek biznesowy
- Prezentacje produktów

Jak wybrać agencję reklamową i z nią współpracować? Część 2.
Zarządzanie portfelem marek. Część 2.
Niezwykłe kreacje e-mailowe, czyli jak tworzyć skuteczne e-maile. Część 2.
Grywalizacja jako sposób rozwoju umiejętności marketerów i sprzedawców. Część 4.
Jak sprzedawać przez telefon? Część 8.
Tworzenie marki doskonałej. Część 10.
(PO)PRAWNIE
- Tło prawne promocji konsumenckich
- Prawa osoby biorącej udział w promocji konsumenckiej

KSIĄŻKI: Recenzja: Coca-cola wcale nie smakuje lepiej niż pepsi
KALENDARZ MARKETERA: wrzesień, październik, listopad
FELIETON JACKA KOTARBIŃSKIEGO: Promocją w konsumenta

Numer zawiera dodatek specjalny „Upominki i gadżety biznesowe”:
Upominki biznesowe - zaskakująca moc małych prezentów,
Czekolada jako idealny upominek biznesowy,
Prezentacje produktów.

W numerze m.in. o tym:
- kiedy warto zastosować promocję konsumencką, a kiedy lepiej jej zaniechać,
- czy posłużenie się promocją konsumencką może być formą budowania wizerunku,
- od czego zacząć planowanie promocji konsumenckiej,
- jakie niestandardowe narzędzia wykorzystać do wsparcia promocji,
- jak mierzyć efektywność promocji konsumenckiej,
- jakie mechanizmy psychologiczne są wykorzystywane w promocjach konsumenckich,
- czym charakteryzuje się konkurs, a czym loteria,
- na jakich zasadach formalnoprawnych funkcjonują obie te formy,
- w jaki sposób aranżacja sklepu wpływa na skuteczność promocji konsumenckich,
- jak eksponować promowane produkty, by zachęcić ich do zakupu,
- jak zaprojektować promocję cenową, by zwiększała zyskowność i była bezpieczna dla ceny regularnej,
- jak uniknąć negatywnych skutków promocji cenowych,
- jakie są etapy tworzenia skutecznych promocji cenowych,
- dlaczego warto wyraźnie zdefiniować cel promocji cenowej,
- na czym polegają akcje samplingowe,
- dlaczego warto organizować nie jednorazowe, a regularne promocje konsumenckie.

Autorzy:
Katarzyna Anders, Natalia Bednarz, Diana Czarnecka, Jan Czerniawski, Jakub Deryng-Dymitrowicz, Bartłomiej Dudka, Michał Dziekoński, Marcin Gieracz, Dolores Greń, Roman Grygierek, Bartosz Grzesiak, Tomasz Grzybowski, Kamil Kolbusz, Dorota Korczyk, Jacek Kotarbiński, Tomasz Kowalczyk, Magdalena Książek, Bartłomiej Kukuła, dr Tomasz Makaruk, Magdalena Mazurkiewicz, Rafał Mróz, Andrzej Ogonowski, Marcin Paczewski, Maciej Pałubicki, Dorota Pindel, Jakub Sadowski, Paweł Sala, Artur Staniec, Mateusz Jan Stańczyk, Tomasz Stec, Michał Szydlik, Katarzyna Zych.

#Promocjekonsumenckie
#Marketer+
#marketerplus
Sprawdź zainteresowanie tym ogłoszeniem
Wyświetlenia
Data dodania
Ostatnio widziany
Obserwujących
Wysłane zapytania

To ogłoszenie jest archiwalne i może być nieaktualne.

Wyślij wiadomość

Wyślij wiadomość

MaJa
Konto prywatne
Strona użytkownika
  • Wypromuj
  • Zgłoś naruszenie
  • Edytuj/usuń

Prawa konsumenta

Sprzedawca jest osobą prywatną
W związku z czym transakcji nie obejmują przepisy o ochronie konsumentów m.in. prawo do odstąpienia od umowy. Sprzedawca odpowiada jednak za niezgodność towaru z umową...
, z tytułu rękojmi, zgodnie z postanowieniami Kodeksu Cywilnego.
Odpowiedzialność
W zakup przedmiotu przez Lento.pl, zaangażowanych jest kilka podmiotów. Obowiązki każdego z nich są następujące:
  1. Lento.pl odpowiada za udostępnienie usług internetowych, takich jak konto w Serwisie, możliwość zamieszczania ogłoszeń, ich promowania, kontakt ze Sprzedawcą oraz inne usługi, zgodnie z zapisami zawartymi w Regulaminie.
  2. Sprzedawca jest odpowiedzialny za zapewnienie metody płatności i przesyłki, sprzedaż i wysłanie dokładnie tego przedmiotu, jaki został opisany w ogłoszeniu.
Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące sposobu płatności, dostępnych opcji wysyłki lub zakupu, sugerujemy bezpośredni kontakt ze Sprzedawcą
Dowiedz się więcej na stronie UOKiK »
Rozwiń
Zwiń
Wyczyść historię

Udostępnij ogłoszenie

Udostępnij na FacebookUdostępnij na X Kopiuj link do ogłoszenia

Dodaj notatkę

Opis musi być krótszy niż 250 znaków