Profesjonalny biurowiec , recepcja , usługi Ochota

Warszawa / Ochota
Odświeżone: Wtorek, 25 Luty, 2025  08:20
16 500 EUR

Szczegóły ogłoszenia

  • Kategoria: Biura i lokale / Do wynajęcia
  • Przeznaczenie:Inne przeznaczenie
  • Powierzchnia:1000 m2
  • Sprzedaż:Pośrednik

Opis oferty

Osoba prowadząca Rafał 600 - pokaż numer telefonu -
Przy tej ofercie Najemca nie płaci prowizji .
Do wynajęcia atrakcyjna nieduża pow. biurowa ok 1000 m 2 , w
prestiżowym obiekcie biurowo - usługowym .
Bardzo dobra lokalizacja do dojazdu i wskazania .
Lokalizacja , blisko Dworca Centralnego , w sąsiedztwie Centrum .
Blisko stacji metra , w pobliżu przystanki komunikacji miejskiej
autobusowej i tramwajowej . W pobliżu dworzec kolejowy , stacja
kolejki WKD .
Blisko od stacji metra obu linii , z szybkim dojściem lub dojazdem .
Dobry dojazd do Lotniska Okęcie. ( bezpośrednia linia autobusowa )
Okolica posiada bogatą infrastrukturę miejską ; banki , placówki
handlowe . Bardzo dobrze rozwinięta baza hotelowa , gastronomia oraz
usługi .
W budynku do dyspozycji Najemców podstawowe usługi ,sieciowy sklep
spożywczy ,gastronomia w postaci barów i restauracji .
Lokal znajduje się na 16 piętrze , w budynku handlowo - biurowym .
Obiekt po remoncie generalny i rewitalizacji (m.in jasne tonacje
ścian i podług , system kontroli dostępu ,monitory led ,
oświetlenie ).
Na parterze całodobowa recepcja z informacją i poczekalnią .
Aktualnie to otwarta przestrzeń podzielona zabudowa gips karton .
Wysokość 3,5 m do kasetonów .
Możliwa adaptacja pod względem oczekiwań Najemcy .
Wynajmujący oferuje indywidualną aranżację powierzchni biurowej ,
wykończone w wysokim standardzie , przy zastosowaniu ciekawych
rozwiązań aranżacyjnych .
Do dyspozycji Klientów szybkobieżne i wyciszone windy .
Na terenie obiektu istnieje możliwość korzystania z wyposażonych
sal konferencyjnych ( meble , rzutniki , ekrany , komputery ,
nagłośnienie ).
W budynku zintegrowany system zarządzania BMS ( otwarty plan pięter
biurowych umożliwiający łatwy i efektywny podział ,okablowanie
telefoniczne , okablowanie komputerowe , okablowanie elektryczne ,
centrala telefoniczna , podwieszane sufity, podnoszone podłogi pełna
klimatyzacja , wentylacja mechaniczna , instalacja tryskaczowa ,
system przeciwpożarowy , łącza światłowodowe, całodobowa ochrona
i monitoring , kontrola dostępu )
Całodobowy dostęp do lokalu .
Dostępny garaż podziemny i naziemny przy budynku .
Dodatkowo możliwość wynajmu powierzchni eventowej i sal
konferencyjnych .
Czynsz 16,50 Euro/m 2 (przy umowie na 5 lat ) , opłaty eksploatacyjne
30 zł/m 2 , współczynnik pow. wspólnej 6 - 15 % .
Zdjęcia obrazują możliwy standard wykończenia biura i pochodzą ze
zrealizowanego projektu w tym obiekcie .
Cena parkingu naziemnego - 90 Euro , cena parkingu podziemnego -150
Euro .
Osoba prowadząca Rafał 600 - pokaż numer telefonu - .
Ogłoszenie nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego .
Sprawdź zainteresowanie tym ogłoszeniem
Wyświetlenia
Data dodania
Ostatnio widziany
Obserwujących
Wysłane zapytania
Powiadom o podobnych ogłoszeniach
Lokalizacja: Warszawa
Kategoria: Nieruchomości » Biura i lokale » Do wynajęcia
Cena: od 245000 zł do 332000 zł Powierzchnia : od 850 m2 do 1150 m2

Chcę otrzymywać powiadomienia o nowych ofertach

Uzupełnij adres e-mailWpisz poprawny adres e-mail
Wyślij wiadomość

Wyślij wiadomość

Wyczyść historię

Udostępnij ogłoszenie

Udostępnij na FacebookUdostępnij na X Kopiuj link do ogłoszenia

Dodaj notatkę

Opis musi być krótszy niż 250 znaków