praca dla Life, Business, Executive, Job, Career Coach a

Dodane: Piątek, 03 Lipiec, 2020  15:52
Chcesz zobaczyć zdjęcia?
Poproś o zamieszczenie zdjęć.
  • Kategoria: Współpraca biznesowa

Opis oferty:

Prosimy o CV/resume wysłac na adres email: @
-praca wyłącznie w języku angielskim jeden na jeden: Coach-Coachee.

Opis stanowiska Coacha:

- pomaga Klientowi dokonywać zmiany w rozwoju osobistym lub zawodowym oraz w realizacji wyznaczonych celów,
- wspiera proces zmiany we wszystkich obszarach życia,
- odkrywa niewykorzystany potencjał człowieka w sesjach indywidualnych (i grupowych),
- wzbudza motywację i zachęca do działania,
- wspólnie z Klientem znajduje skuteczne rozwiązania zidentyfikowanych problemów oraz sposoby osiągnięcia celów Klienta.

Zakres pracy/zlecenia:
- głównym celem pracy Coacha będzie wspomaganie rozwoju osobistego lub zawodowego oraz wspieranie realizacji celów wyznaczonych przez Klienta
- podtrzymanie kontaktu zawodowego potencjalnym klientem, (kontakt biznesowy nawiązany)
- zawarcie z nim kontraktu na przeprowadzanie sesji coachingowych, wyjaśniając przy tym, czym jest coaching i jak przebiegają sesje.
- zidentyfikowanie obszaru i rodzaju przyczyny zgłoszenia się klienta na sesję i zaproponowanie odpowiedniej ogólnej strategii i sposobu pracy.
- praca z Klientem podczas sesji indywidualnych
- w sytuacjach, gdy Coach ma wątpliwości dotyczące prowadzonego procesu, kontaktuje się z naszym mentorem lub superwizorem.

Wymagania;

− studia wyższe (humanistyczne- niekoniecznie)
− ukończone studia podyplomowe z zakresu Coachingu lub Certyfikat(y) potwierdzające kompetencje zawodowe
− minimum rok pracy na tym stanowisku
− znajomość języka angielskiego na poziomie nim. B2; C1 i C2 idealnie
− doświadczenie w pracy jako specjalista zewnętrzny prowadzący własną działalność lub na umowach cywilnoprawnych, współpracując z firmami świadczącymi usługi rozwojowe lub na etacie jako coach wewnętrzny w działach rozwoju zasobów ludzkich lub podobnych.

Oczekiwania:
− możliwość współpracy B2B / osoba prowadzący własną działalność
− umiejętność obsługi komputera z typowym oprogramowaniem biurowym umożliwiającym zbieranie materiałów i danych niezbędnych do planowania i przygotowywania swojej pracy;
− oprogramowania do przeglądania zasobów Internetu, wysyłania i odbierania poczty elektronicznej;
− komunikatorów umożliwiających prowadzenie sesji on-line;
− ewentualnie obsługa drukarek, skanerów oraz innych typowych urządzeń biurowych.

Oferujemy:
- darmowy kurs j.angielskiego z zakresu leksyki: coachingu, psychologii, socjologii, rozmowy kutuazyjej, procesu rozwoju i decyzyjnego, aktywnego słuchania dla wzmocnienia klienta i jego wspierania itp. innych niezbędnych cech, umiejętności w pracy Coacha
- ciekawość i stałość w pracy online
- gwarantujemy poufność informacji w obu ze stron
- gwarantujemy terminowe płatności za m-c współpracy, rozliczenie na zasadzie B2B
- zapewnienie min. 20 h tygodniowo pracy
- możliwość wyboru zakresu sfery coachingu: Life, Movational, Business, Executive, Job, Career
- wynagrodzenie zależne od doświadczenia zawodowego w Coaching'u i oczywiście znajomości języka angielskiego w wysokości: od 100/150 do max 300 zł/1h
- wzrost stawki godzinowej poparty uprzednio dobrą opinią naszego Klienta
- bardzo miła atmosferę pracy.
- bardzo dużą swobodę godz./ dni pracy, też w weekend'y


UWAGA: w związku z tym prosimy o CV/resume na adres email: @
- pozostałe zapytania: @

Prosimy załączyć klauzulę o umożliwieniu przetwarzania danych osobowych dla celów rekrutacji.
Załączenie scanu dyplomów, referencji itp. zwiększy szanse i podniesie konkurencyjność CV.

Z poważaniem zespół CTTB.
Wyślij wiadomość

Wyślij wiadomość

Uzupełnij adres e-mail Wpisz poprawny adres e-mail
Uzupełnij treść zapytania Treść zapytania musi być dłuższa niż 2 znaki
Dodaj załącznik
Max. 7MB, Dozwolone: jpg, jpeg, png, doc, docx, pdf, gif, html, txt.
Potwierdź, że jesteś człowiekiem
Warszawa / Śródmieście
Peter
Na Lento.pl od 17 maj 2020
Strona użytkownika
Obserwujesz ofertę
  • Wypromuj
  • Zgłoś naruszenie
  • Drukuj ulotkę
  • Edytuj/usuń