Płatne kampanie w social mediach krok po kroku - Marketer+
Warszawa Pokaż na mapie ›
Odświeżone: Poniedziałek, 16 Grudzień, 2024 20:15
Szczegóły ogłoszenia
- Kategoria: Książki i czasopisma / Naukowe i popularnonaukowe
- Stan:Używane
Opis oferty
Płatne kampanie w social mediach krok po kroku - Wydanie specjalne 2017Dowiedz się jak samodzielnie skutecznie prowadzić płatne kampanie na Facebooku, Instagramie i YouTubie.
Warsztatowe Wydanie Specjalne. To 128 stron praktycznej wiedzy z zakresu prowadzenia płatnych kampanii na Facebooku, Instagramie i YouTubie. Poznaj najlepsze praktyki, korzystaj z gotowych instrukcji, wskazówek i porad najlepszych ekspertów z branży.
Data wydania: lipiec- wrzesień 2017
Liczba stron: 128
SPIS TREŚCI:
FACEBOOK & INSTAGRAM
Pierwsze kroki z reklamą na Facebooku, czyli po co Ci Menedżer firmy | Justyna Bakalarska
Piksel Facebooka – małe narzędzie o dużych możliwościach | Artur Jabłoński
Jak skutecznie szukać właściwej grupy docelowej na Facebooku? | Artur Smolicki
Najczęstsze błędy w pierwszych kampaniach reklamowych na Facebooku | Filip Błajet
Czy rozbudowana znaczy optymalna? Jaka powinna być struktura kampanii na Facebooku | Franciszek Georgiew
Znajdź właściwe miejsce dla Twojej reklamy | Mateusz Nowak
Ile kosztuje reklama na Facebooku? | Jakub Bąkała
Reklama na Facebooku to nie rosyjska ruletka. Jak tworzyć skuteczne kreacje? | Marcin Żukowski
7 kroków do skutecznej kampanii wideo na Facebooku | Maja Wiśniewska, Andrzej Ogonowski
Lead generation na Facebooku | Franciszek Georgiew
Remarketing na Facebooku – konfiguracja i strategie kampanii retargetingowych | Szymon Lisowski
Jak przeprowadzić kampanię w Messengerze | Mateusz Czech
Skuteczne praktyki optymalizacji kampanii reklamowej na Facebooku | Paweł Ważyński
Jak krok po kroku zaplanować kampanię na Instagramie – wizerunkową i sprzedażową | Robert Borowski
Analizy predykcyjne dla marketingu (advertorial) | Hanna Bielerzewska
Takimi kampaniami agencje nie chcą się zajmować – czyli jak dotrzeć do trudnych targetów? (advertorial) | Dariusz Szpak
YOUTUBE
Zanim zaczniesz płacić, czyli optymalizacja kanału na YouTubie | Justyna Bakalarska
Jak działa i ile kosztuje reklama na YouTubie? | Paweł Ważyński
4 elementy skutecznej strategii reklamowej na YouTubie | Piotr Domek
Kampanie AdWords na YouTubie – wszystko, co musisz wiedzieć | Edyta Wsół, Marcin Wsół
Opcje targetowania na YouTubie, z których musisz skorzystać | Marlena Litwin
Kluczowe strategie remarketingowe na YouTubie | Bartłomiej Daniłoś
Odkryj karty i promuj się skutecznie na YouTubie | Agnieszka Turek
7 raportów, które warto monitorować w YouTube Analytics | Rafał Trąbski
Dłuższe życie filmów na YouTubie. Rzecz o skutecznej moderacji | Justyna Walczuk
BONUS
Jak przygotować landing page, który da wysoką konwersję z kampanii w social media | Marcin Kociuba
22 narzędzia dla social media managera |Dominika Granos
Książki dla social media managera
W numerze:
jak skonfigurować menedżera firmy – przewodnik krok po kroku,
jak prawidłowo zainstalować pixel Facebooka i jakie są jego zaawansowane możliwości,
jak skutecznie zdefiniować grupę docelową, aby zmaksymalizować skuteczność reklam,
jak dobrać cel kampanii w zależności od celu biznesowego i mediowego,
jak dobrać umiejscowienie reklamy w zależności od celu jak został wybrany,
jak określić i dzielić budżet reklamowy,
jak dopilnować, aby budżet został optymalnie wykorzystany, a wydatki nie przekroczyły założonego limitu,
jak uniknąć zjawiska przepalania budżetu,
jak minimalizować koszty kampanii na Facebooku i maksymalizować efekty,
jak skonfigurować kampanię w remarketingu krok po kroku,
jak zaplanować i przeprowadzić kampanię w Messengerze
jakie są najczęstsze błędy w ustawieniach kampanii reklamowych na Facebooku,
jak skutecznie realizować kampanie sprzedażowe na Facebooku,
jak wykorzystać sklep Facebooka w kampanii reklamowej,
jak przeprowadzić kampanię leadową na Facebooku krok po kroku,
jak przygotować landing page, który da wysoką konwersję kampanii kierowanych z Facebooka,
jak prawidłowo powiązać konto na Instagramie z kontem na Facebooku,
jak krok po kroku zaplanować kampanię na Instagramie – wizerunkową i sprzedażową,
jak zbudować efektywny biznesowo kanał na YouTube przy ograniczonym budżecie,
jak przygotować strategię działań reklamowych na YouTube krok po kroku,
jakie są rodzaje reklam na YouTube i poznasz ich możliwości,
jakie są opcje targetowania na YouTube, z których musisz skorzystać,
jak skonfigurować i uruchomić pierwszą kampanię na YouTube krok po kroku,
jak skutecznie moderować komentarze na YouTube,
Autorzy: Andrzej Ogonowski, Artur Jabłoński, Artur Smolicki, Bartłomiej Daniłoś, Dawid Liegman, Dominika Granos, Edyta Wsół, Filip Błajet, Franciszek Georgiew, Jakub Bąkała, Magdalena Daniłoś, Magdalena Daniłoś, Maja Wiśniewska, Marcin Kociuba, Marcin Wsół, Marcin Żukowski, Marlena Litwin, Mateusz Czech, Paweł Ważyński, Robert Borowski, Szymon Lisowski
Sprawdź zainteresowanie tym ogłoszeniem
Wyświetlenia
Data dodania
Ostatnio widziany
Obserwujących
Wysłane zapytania
MaJa
Konto prywatne
Strona użytkownika
- Wypromuj ogłoszenie
- Zgłoś naruszenie
- Drukuj ulotkę
- Edytuj/usuń ogłoszenie
- Udostępnij ogłoszenie
- Dodaj na Facebook