Plant Business Controller, Warszawa

Odświeżone: Środa, 23 Październik, 2024  13:55

Szczegóły ogłoszenia

  • Kategoria: Dam pracę / Inne
  • Forma pracy:Pełny etat
  • Umowa:Umowa o pracę
  • Pracodawca: HR Project

Opis oferty pracy

Obecnie dla Naszego Klienta prowadzimy rekrutację na stanowisko: Plant Business Controller..

Obowiązki:

Zarządzanie finansami dla zakładu produkcyjnego w Polsce;
Udział w zespole zarządzania projektami związanymi z uruchomieniem zakładu w Polsce;
Odpowiedzialność za dostarczanie/wyjaśnianie kluczowych informacji finansowych i wskaźników, które napędzają konkretne i mierzalne wyniki;
Zapewnienie przewidywalności wyników poprzez skuteczne planowanie i proces prognozowania;
Wsparcie w podejmowaniu decyzji dla kierownictwa zakładu we wszystkich sprawach związanych z planowaniem finansowym, raportowaniem i kontrolami wewnętrznymi;
Prowadzenie miesięcznych przeglądów wyników zakładu, miesięcznych prognoz i rocznego planu operacyjnego;
Bycie kluczowym członkiem zespołu zarządzającego w zakładzie, skutecznie kwestionując decyzje i stosując zasady myślenia ekonomicznego;
Pełnienie kluczowej roli w ocenie nowych, ważnych zasobów w ramach naszych operacji, wykorzystując zasoby lokalne i korporacyjne, w miarę potrzeb;
Komunikowanie się i szkolenie zespołu zarządzającego w zakresie odpowiednich wskaźników finansowych (ROCC, NPV, IRR, kapitał obrotowy itp.);
Zapewnienie odpowiedzialnego zarządzania zasobami poprzez utrzymywanie środowiska kontroli i zasad;
Zrozumienie kluczowych czynników wpływających na biznes i skuteczne komunikowanie wyników finansowych;
Skuteczne komunikowanie zasad kontroli finansowej oraz oczekiwań w całej działalności w Europie;
Bycie promotorem PBM (Zarządzania Opartego na Zasadach) w całej organizacji;
Praca w różnych obszarach funkcjonalnych w celu opracowania najlepszych rozwiązań dla biznesu, aktywny udział w globalnych/Europejskich projektach zleconych przez Zespół Zarządzający;
Proaktywna współpraca z centrami SSC Finansów, aby zapewnić skuteczność procesów zamknięcia i raportowania, a także ich ciągłe doskonalenie;
Współpraca z Hubami i innymi działami w celu zapewnienia zgodności z przepisami (Podatki, prawo, audyt itp.).
Oczekiwania:

Minimum 4 lata doświadczenia na stanowisku związanym z finansami lub w pokrewnym obszarze;
Dyplom ukończenia studiów wyższych z zakresu finansów/rachunkowości lub pokrewnej dziedziny (mile widziane);
Znajomość rachunkowości i posiadanie kwalifikacji z tej dziedziny będą atutem;
Silne umiejętności interpersonalne i udokumentowana zdolność wpływania na kadrę zarządzającą na różnych poziomach;
Zrozumienie ogólnej wizji MPS i Molex oraz współpraca z zarządem europejskich zakładów w celu realizacji działań zgodnych z tą wizją;
Doświadczenie w środowisku produkcyjnym;
Zdolność do pracy jako kluczowy członek zespołów międzyfunkcyjnych;
Dobra znajomość systemów (znajomość SAP lub podobnych będzie dodatkowym atutem);
Orientacja na wyniki.


Oferujemy:

Wyzwania na stanowisku związanym z innowacyjnym projektem;
Pracę w Krakowie;
Pracę w międzynarodowym środowisku;
Umowę o pracę;
Konkurencyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i wyników;
Prywatną opiekę medyczną Luxmed;
Kartę Multisport.
Sprawdź zainteresowanie tym ogłoszeniem
Wyświetlenia
Data dodania
Ostatnio widziany
Obserwujących
Liczba aplikacji
Średni czas odpowiedzi
Powiadom o podobnych ogłoszeniach
Lokalizacja: Warszawa w promieniu 25 km
Kategoria: Praca » Dam pracę » Inne

Chcę otrzymywać powiadomienia o nowych ofertach

Uzupełnij adres e-mailWpisz poprawny adres e-mail
Wyślij wiadomość

Odpowiedz na ofertę pracy

jagoda
Konto prywatne
Na Lento.pl od 05 lip 2017
Strona użytkownika
Obserwujesz ofertę
  • Wypromuj
  • Zgłoś naruszenie
  • Drukuj ulotkę
  • Edytuj/usuń
  • Udostępnij ogłoszenie
  • Dodaj na Facebook
Wyczyść historię

Udostępnij ogłoszenie

Udostępnij na FacebookTweetnij Kopiuj link do ogłoszenia

Dodaj notatkę

Opis musi być krótszy niż 250 znaków