Personal branding - budowanie marki osobistej

Odświeżone: Wtorek, 25 Luty, 2025  08:18

Szczegóły ogłoszenia

  • Kategoria: Usługi / Nauka i Szkolenia

Opis oferty

Bądź nudna/y jeśli chcesz zapaść w pamięć odbiorców. Fioletowa krowa jest „nudna” i dlatego tylu ludzi ją kojarzy i wybiera. Niemożliwe?!

Zapraszam na szkolenie, na którym znajdziesz odpowiedzi na pytania:
- Jak znaleźć wyróżnik?
- Czym naprawdę jest fioletowa krowa?
- Czy muszę być na każdym kanale social media?
- Jak rozpocząć pracę nad budowaniem marki osobistej?
- Czy marka osobista jest tylko dla firm?
- Co publikować w social media, żeby ludzie chcieli to oglądać?
- Jak przygotować plan budowania marki osobistej, aby osiągać zamierzone cele?
- Czy da się zmierzyć efektywność działań?
- W świecie błyskawicznego przepływu informacji, gdzie odbiorca poświęca Tobie mniej niż 2 sekundy, warto przeanalizować jego zachowania, poznać kim jest i dopasować to do wartości i dobrze przygotowanej oferty Twojej marki osobistej. Chcesz naprawdę zostać fioletową krową? To zapraszam, zobaczysz, że nuda może mieć niewiarygodną siłę!

PROGRAM SZKOLENIA:
MODUŁ I. MARKA OSOBISTA - OD CZEGO ZACZĄĆ?
czym jest tożsamość a czym wizerunek marki?
misja i wizja marki: dlaczego są ważne?
marka osobista: dla tych z własną firmą i tych na etacie
korzyści z budowania marki osobistej

MODUŁ II. MIKRO ANALIZA MARKI OSOBISTEJ
od czego rozpocząć budowanie marki osobistej?
ustawienie celów i wskaźników pomiaru ich osiągania
analiza SWOT: czyli poznanie mocnych i słabych stron, szans i zagrożeń
macierz BCG: rozpoznaj co zaoferować klientom, by jak najwięcej zyskać.

MODUŁ III. MAKRO ANALIZA MARKI OSOBISTEJ
analiza konkurencji bezpośredniej i pośredniej: kim są jak działają?
badanie marketingowe: jak przy niskim budżecie zbadać klientów marki?
segmentacja rynku: czyli jak wykorzystać badania marketingowe i przygotować opisy klientów i stworzyć buyer personę.

MODUŁ IV. VALUE PROPOSITION CANVAS – CZYLI ZNAJDŹ SWOJĄ PROPOZYCJĘ WARTOŚCI DLA KLIENTÓW
czym jest Value Proposition Canvas i co daje marce osobistej?
praca na szablonie Value Proposition Canvas

MODUŁ V. NARZĘDZIA KOMUNIKACJI MARKI OSOBISTEJ
jak dzięki analizie wybrać odpowiednie narzędzia komunikacji?
wybrane kanały offline
wybrane kanały online
case study

MODUŁ VI. MARKA OSOBISTA W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH
Tiktok, Facebook, Instagram, LinkedIn, który kanał dla Twojej marki?
drabina zaufania klienta: czyli co publikować, aby klient wybrał Twoją markę
case study

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY:
http://www.szkolenia.avenhansen.pl/assets/dokumenty/formularz-zamowienia.pdf
Sprawdź zainteresowanie tym ogłoszeniem
Wyświetlenia
Data dodania
Ostatnio widziany
Obserwujących
Wysłane zapytania
Odsłony telefonu
Wyślij wiadomość

Wyślij wiadomość

Strona użytkownika
  • Wypromuj
  • Zgłoś naruszenie
  • Drukuj ulotkę
  • Edytuj/usuń
Wyczyść historię

Udostępnij ogłoszenie

Udostępnij na FacebookUdostępnij na X Kopiuj link do ogłoszenia

Dodaj notatkę

Opis musi być krótszy niż 250 znaków