Performance marketing w praktyce - Marketer+ 2(25) 2017
Warszawa Pokaż na mapie ›
Ogłoszenie archiwalne Wygasło: Sobota, 05 Kwiecień, 2025 17:31
Szczegóły ogłoszenia
- Kategoria: Książki i czasopisma / Naukowe i popularnonaukowe
- Stan:Używane
Opis oferty
Generowanie leadów i sprzedaży w internecie. Performance marketing w praktyce - Marketer+ 2(25) 2017Numer zawiera również dodatek specjalny "Przewodnik po eventach w B2B 2017".
Data wydania: maj-czerwiec 2017
Liczba stron: 142
Spis treści:
FELIETON JANA CZERNIAWSKIEGO: Jak łowić leady?
WYWIAD: EWA DUDEK Zbuduj sieć wirtualnych sprzedawców i płać za efekty, które możesz zmierzyć
TEMAT NUMERU: PERFORMANCE MARKETING
Myśl strategicznie, myśl performance
Performance marketing przyszłości – czy jesteś gotowy?
Jak mierzyć efekty bezpośrednie i pośrednie kampanii mediowych w modelu efektywnościowym
Neverending story, czyli planowanie mediów i budżetu w kampanii performance
Programmatic display. Paliwo kampanii efektywniościowej
W poszukiwaniu idealnego modelu atrybucji
Jak nie dać klientowi uciec i zwiększyć sprzedaż?
Skuteczne techniki remarketingowe
Facebook w kampanii performance – jak skutecznie wykorzystać jego możliwości
Jak rozkochać w sobie wydawców sieci afiliacyjnej i generować większą sprzedaż
Skuteczne sposoby na poprawę konwersji w sklepie internetowym
Jak przygotować strategię generowania leadów i nie tracić szans sprzedażowych w B2B
Treść, która sprzedaje
Jak przygotować webinarium w branży B2B i generować
leady dla działu sprzedaży
Generowanie sprzedaży dzięki e-mailingom
MARKETING EFEKTYWNOŚCIOWY W PRAKTYCE
Arkadiusz Zaremba – Idea Bank (str. 24)
Dorota Haller – Medicover (str. 30)
Magdalena Cedro-Czubaj – Oknoplast (str. 36)
Marcin Janczewski – Dr Tusz (str. 44)
ARTYKUŁY
Wiele kanałów, jeden klient
Siła chatbotów – jak zbudować relację z klientem
w komunikatorze tekstowym?
CYKLE
Projektowanie skoncentrowane na konwersji w e-mail marketingu. Część 1. Jak działa ludzki mózg?
Co zmienia RODO? Praktyczne wskazówki dla marketerów Część 1.
PÓŁKA MARKETERA: Przegląd książek
KALENDARZ MARKETERA Wydarzenia: maj–sierpień
FELIETON JACKA SZLAKA Potrzebna zgoda?
DODATEK SPECJALNY Przewodnik po eventach w B2B 2017 (str. 99-140)
W numerze: „Marketera+” #2 (25) m.in.:
jaka jest rola performance marketingu w prowadzeniu biznesu i jak patrzeć na niego strategicznie,
jak działa marketing efektywnościowy w branżach B2B i B2C,
jak ewoluował marketing efektywnościowy, jak należy go obecnie rozumieć,
jakie są szanse oraz wyzwania stojące przed marketingiem efektywnościowym i jak będzie wyglądał performance marketing przyszłości,
jaki dobrać wskaźnik do oceny działań marketingowych nakierowanych na sprzedaż i generowanie leadów,
jak mierzyć efekty bezpośrednie i pośrednie kampanii mediowych w modelu performance,
jak przypisać wagi i określić istotność kanałów do poszczególnych etapów w procesie zakupowym klienta,
czym są procesy pomiaru zachowań cross-device tracking i analizy atrybucji oraz dlaczego są ważne,
czy istnieje idealny model atrybucji i czy musisz go szukać,
jakie modele atrybucji dostępne są w Google Analytics i jak szacować wartość pokrywających się źródeł ruchu,
jakie wnioski możesz uzyskać z analizy wskaźnika customer lifetime value,
co wpływa na powodzenie kampanii w modelu performance,
jakie narzędzia i kanały performance marketingu są najskuteczniejsze,
jak dobierać kreacje, miejsce emisji i co brać pod uwagę przy analizie ścieżki konwersji,
jakich błędów nie popełniać przy tworzeniu kreacji do działań performance,
jakie są zalety zakupu powierzchni w modelu private marketplace (PMP),
jakie są modele rozliczeń w marketingu efektywnościowym i w jakich sytuacjach je stosować,
jak zarządzać budżetami wzajemnie przeplatających się kanałów, aby zwiększać zyski,
jakie są najczęstsze błędy w planowaniu budżetu kampanii efektywnościowej,
jakie wyzwania stoją przed marketerami, którzy korzystają z programmatic,
jakie są przewagi reklamy programatycznej nad tradycyjną,
jak minimalizować zagrożenia dla marki związane z zakupem automatycznym,
co oznaczają pojęcia viewability i brand safety,
co wpływa na wysoką widoczność reklamy,
co powoduje, że klienci nie kończą zakupów,
czym jest konwersja w sklepie internetowym,
co wpływa na poprawę współczynnika konwersji i jakie działania podjąć, aby zwiększyć jego wartość,
jakie są skuteczne techniki remarketingowe i jak sprzedać więcej tym samym klientom,
jakie są możliwości łączenia remarketingu z innymi metodami kierowania w Google AdWords,
jak działa sieć afiliacyjna i do jakich działań wykorzystać zrzeszonych w niej wydawców,
kim są wydawcy sieci afiliacyjnej, jakimi dysponują narzędziami do generowania leadów i sprzedaży, jaki model rozliczenia z wybrać, i co robić, aby Twoja współpraca z nimi była efektywna,
jak wykorzystać możliwości Facebooka do generowania leadów i sprzedaży,
jak przygotować skuteczną kreację do kampanii performance na Facebooku,
jak testować kampanię efektywnościową na Facebooku?
jak przygotować strategię generowania leadów i nie tracić szans sprzedażowych w B2B,
jak definiować i kategoryzować leady w organizacji,
jak ustalić koszt pozyskania leada,
jak tworzyć treści, które sprzedają
jak na wartościowy content wpływają relacje między pracownikami firmy,
jak poprzez content dbać o swojego klienta
jak przygotować webinarium B2B i generować leady dla działu sprzedaży,
jak dopasować temat webinarium do etapu klienta na ścieżce zakupowej,
jakie funkcje może pełnić e-mailing w cyklu sprzedażowym,
jak wykorzystać big data i targetowania wysyłek w e-mailingach, aby generować leady i sprzedaż.
Dodatek specjalny „Przewodnik po eventach w B2B 2017”, w którym m.in.:
czym jest event z punktu widzenia psychologii,
czego od wydarzeń oczekują uczestnicy,
jakie są poszczególne etapy eventu i jakie czynniki należy uwzględnić na każdym z nich,
jakie działania wpływają na satysfakcję i lojalność uczestników wydarzenia,
co odróżnia wydarzenia B2B od wydarzeń B2C,
jak stworzyć interesujący i efektywny scenariusz wydarzenia B2B,
jak zawrzeć w scenariuszu oczekiwania klienta,
co sprawi, że wydarzenie B2B będzie niezapomniane,
jakie pytania zadać sobie, gdy przystępujesz do planowania promocji eventu biznesowego,
jak wykorzystać narzędzia Google przy promocji eventu
jak korzystać z mediów społecznościowych, aby dotrzeć do biznesowej grupy docelowej,
o czym pamiętać przy promocji eventu z wykorzystaniem e-mailingów,
jak współpracować z redakcjami mediów branżowych przy promocji wydarzenia,
jakie są etapy perfekcyjnie zorganizowanej konferencji,
jak wybrać dogodne miejsce na konferencję i jaki sposób działać zgodnie z checklistą,
o czym należy pamiętać przy współpracy na linii organizator eventu–hotel,
co robić, aby biznes zyskał jak najwięcej na obecności na targach,
jak dać się polubić i nawiązać relacje z potencjalnymi klientami w trakcie targów,
o czym pamiętać przy wyborze zespołu na imprezę targową,
czym się kierować w wyborze agencji eventowej,
jak opracować szczegółowy brief wydarzenia,
czego unikać i jak usprawnić współpracę na linii marketer–agencja.
Zestawienia w dodatku::
- Przykład briefu eventu firmowego
- Pytania przydatne w procesie tworzenia scenariusza wydarzenia B2B
- Wzór checklisty przedeventowej (do planowania konferencji)
- Dekalog udanej współpracy z agencją eventową
CENA: Proszę o kontakt.
Mam do odsprzedania inne archiwalne wydania.
Za całość mogę zaproponować korzystną cenę.
Zapraszam!
Sprawdź zainteresowanie tym ogłoszeniem
Wyświetlenia
Data dodania
Ostatnio widziany
Obserwujących
Wysłane zapytania
To ogłoszenie jest archiwalne i może być nieaktualne.
MaJa
Konto prywatne
Strona użytkownika
- Wypromuj ogłoszenie
- Zgłoś naruszenie
- Drukuj ulotkę
- Edytuj/usuń ogłoszenie
- Udostępnij ogłoszenie
- Dodaj na Facebook