Performance marketing w praktyce - Marketer+ 2(25) 2017

Ogłoszenie archiwalne Wygasło: Piątek, 19 Wrzesień, 2025  15:18
22 zł

Szczegóły ogłoszenia

  • Kategoria: Książki i czasopisma / Naukowe i popularnonaukowe
  • Stan:Nowe

Opis oferty

Generowanie leadów i sprzedaży w internecie. Performance marketing w praktyce - Marketer+ 2(25) 2017

Numer zawiera również dodatek specjalny "Przewodnik po eventach w B2B 2017".

Data wydania: maj-czerwiec 2017

Liczba stron: 142


Spis treści:

FELIETON JANA CZERNIAWSKIEGO: Jak łowić leady?
WYWIAD: EWA DUDEK Zbuduj sieć wirtualnych sprzedawców i płać za efekty, które możesz zmierzyć
TEMAT NUMERU: PERFORMANCE MARKETING
Myśl strategicznie, myśl performance
Performance marketing przyszłości – czy jesteś gotowy?
Jak mierzyć efekty bezpośrednie i pośrednie kampanii mediowych w modelu efektywnościowym
Neverending story, czyli planowanie mediów i budżetu w kampanii performance
Programmatic display. Paliwo kampanii efektywniościowej
W poszukiwaniu idealnego modelu atrybucji
Jak nie dać klientowi uciec i zwiększyć sprzedaż?
Skuteczne techniki remarketingowe
Facebook w kampanii performance – jak skutecznie wykorzystać jego możliwości
Jak rozkochać w sobie wydawców sieci afiliacyjnej i generować większą sprzedaż
Skuteczne sposoby na poprawę konwersji w sklepie internetowym
Jak przygotować strategię generowania leadów i nie tracić szans sprzedażowych w B2B
Treść, która sprzedaje
Jak przygotować webinarium w branży B2B i generować
leady dla działu sprzedaży
Generowanie sprzedaży dzięki e-mailingom
MARKETING EFEKTYWNOŚCIOWY W PRAKTYCE
Arkadiusz Zaremba – Idea Bank (str. 24)
Dorota Haller – Medicover (str. 30)
Magdalena Cedro-Czubaj – Oknoplast (str. 36)
Marcin Janczewski – Dr Tusz (str. 44)
ARTYKUŁY
Wiele kanałów, jeden klient
Siła chatbotów – jak zbudować relację z klientem
w komunikatorze tekstowym?
CYKLE
Projektowanie skoncentrowane na konwersji w e-mail marketingu. Część 1. Jak działa ludzki mózg?
Co zmienia RODO? Praktyczne wskazówki dla marketerów Część 1.
PÓŁKA MARKETERA: Przegląd książek
KALENDARZ MARKETERA Wydarzenia: maj–sierpień
FELIETON JACKA SZLAKA Potrzebna zgoda?

DODATEK SPECJALNY Przewodnik po eventach w B2B 2017 (str. 99-140)


W numerze: „Marketera+” #2 (25) m.in.:
jaka jest rola performance marketingu w prowadzeniu biznesu i jak patrzeć na niego strategicznie,
jak działa marketing efektywnościowy w branżach B2B i B2C,
jak ewoluował marketing efektywnościowy, jak należy go obecnie rozumieć,
jakie są szanse oraz wyzwania stojące przed marketingiem efektywnościowym i jak będzie wyglądał performance marketing przyszłości,
jaki dobrać wskaźnik do oceny działań marketingowych nakierowanych na sprzedaż i generowanie leadów,
jak mierzyć efekty bezpośrednie i pośrednie kampanii mediowych w modelu performance,
jak przypisać wagi i określić istotność kanałów do poszczególnych etapów w procesie zakupowym klienta,
czym są procesy pomiaru zachowań cross-device tracking i analizy atrybucji oraz dlaczego są ważne,
czy istnieje idealny model atrybucji i czy musisz go szukać,
jakie modele atrybucji dostępne są w Google Analytics i jak szacować wartość pokrywających się źródeł ruchu,
jakie wnioski możesz uzyskać z analizy wskaźnika customer lifetime value,
co wpływa na powodzenie kampanii w modelu performance,
jakie narzędzia i kanały performance marketingu są najskuteczniejsze,
jak dobierać kreacje, miejsce emisji i co brać pod uwagę przy analizie ścieżki konwersji,
jakich błędów nie popełniać przy tworzeniu kreacji do działań performance,
jakie są zalety zakupu powierzchni w modelu private marketplace (PMP),
jakie są modele rozliczeń w marketingu efektywnościowym i w jakich sytuacjach je stosować,
(...).

Zestawienia w dodatku::
- Przykład briefu eventu firmowego
- Pytania przydatne w procesie tworzenia scenariusza wydarzenia B2B
- Wzór checklisty przedeventowej (do planowania konferencji)
- Dekalog udanej współpracy z agencją eventową

CENA: Proszę o kontakt.
Mam do odsprzedania inne archiwalne wydania.
Za całość mogę zaproponować korzystną cenę.
Zapraszam!
Sprawdź zainteresowanie tym ogłoszeniem
Wyświetlenia
Data dodania
Ostatnio widziany
Obserwujących
Wysłane zapytania

To ogłoszenie jest archiwalne i może być nieaktualne.

Wyślij wiadomość

Wyślij wiadomość

MaJa
Konto prywatne
Strona użytkownika
  • Wypromuj
  • Zgłoś naruszenie
  • Edytuj/usuń

Prawa konsumenta

Sprzedawca jest osobą prywatną
W związku z czym transakcji nie obejmują przepisy o ochronie konsumentów m.in. prawo do odstąpienia od umowy. Sprzedawca odpowiada jednak za niezgodność towaru z umową...
, z tytułu rękojmi, zgodnie z postanowieniami Kodeksu Cywilnego.
Odpowiedzialność
W zakup przedmiotu przez Lento.pl, zaangażowanych jest kilka podmiotów. Obowiązki każdego z nich są następujące:
  1. Lento.pl odpowiada za udostępnienie usług internetowych, takich jak konto w Serwisie, możliwość zamieszczania ogłoszeń, ich promowania, kontakt ze Sprzedawcą oraz inne usługi, zgodnie z zapisami zawartymi w Regulaminie.
  2. Sprzedawca jest odpowiedzialny za zapewnienie metody płatności i przesyłki, sprzedaż i wysłanie dokładnie tego przedmiotu, jaki został opisany w ogłoszeniu.
Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące sposobu płatności, dostępnych opcji wysyłki lub zakupu, sugerujemy bezpośredni kontakt ze Sprzedawcą
Dowiedz się więcej na stronie UOKiK »
Rozwiń
Zwiń
Wyczyść historię

Udostępnij ogłoszenie

Udostępnij na FacebookUdostępnij na X Kopiuj link do ogłoszenia

Dodaj notatkę

Opis musi być krótszy niż 250 znaków