Lokal użytkowy Warszawa Śródmieście, Tamka
Warszawa / Śródmieście Pokaż na mapie ›
Dodane: Wtorek, 10 Grudzień, 2024 12:13
3 700 zł
Szczegóły ogłoszenia
- Kategoria: Biura i lokale / Do wynajęcia
- Przeznaczenie:Handel i Usługi
- Powierzchnia:10 m2
- Sprzedaż:Pośrednik
- Cena: 3 700 zł
Opis oferty
Promocyjny czynsz (-25%) na 4 miesiące dla rocznej umowy najmu------------------------
umeblowany lokal biurowo-usługowy dla 1-2 osób do wynajęcia w Centrum Warszawy,
w biurowcu klasy A, w okolicach ul. Tamka, poleca Property Office (tel. 731 - pokaż numer telefonu - , mail: @
------------------------------------------
Najemca nie płaci prowizji dla Agencji
------------------------------------------
Dostępność: od zaraz
Kameralny lokal urządzone w nowoczesnym kreatywnym stylu.
Powierzchnia do wyłącznej dyspozycji najemcy, znajdująca się na parterze kameralnej kamienicy.
Lokal ma bezpośrednie wejście z zewnatrz budynku.
Biuro wyposażone w meble, tj. biurka, fotele, kontenerek i dużą szafę.
Powierzchnia z optymalnym dostępem naturalnego światła.
Miesięczne koszty najmu netto: 3700 PLN.
Spersonalizowaną ofertę najmu, klient otrzymuje po obejrzeniu powierzchni serwisowanej.
Cena najmu biura serwisowanego obejmuje nie tylko najem samego wyposażonego gabinetu, ale również:
-tabliczkę z nazwą firmy przed gabinetem,
-dostęp do biura przez całą dobę,
-dostęp do infrastruktury biurowej tj. drukarki, skanera, faxu,
-codzienne sprzątanie gabinetu,
-opłaty licznikowe, ogrzewanie, klimatyzację,
-dostęp do internetu przez WiFi i kabel,
-korzystanie z wewnętrznej kawiarni
-obsługę recepcyjną w godzinach 9-17.
-pakiet godzinowy sal konferencyjnych w cenie (zależnie od liczby stanowisk pracy),
- dostęp do sprzętu audiowizualnego,
-obsługę gości podczas spotkań w salach konferencyjnych (serwis kawowy
Umowa:
-okres do ustalenia
-kaucja 2 miesiące lub 1 miesiąc w przypadku płatności dokonywanych z miesięcznym wyprzedzeniem.
Zalety biura serwisowanego:
-elastyczność warunków umowy,
-możliwość indywidualnego dostosowania powierzchni bez dodatkowych kosztów,
-profesjonalna obsługa recepcji,
-dostęp do sal konferencyjnych,
-wszystkie opłaty w cenie,
Opis powierzchni serwisowanej:
Nowoczesny budynek biurowy kl .A na Powiślu. Budynek oferuje pięć kondygnacji biurowych.
Do dyspozycji najemców oddano gabinety wyposażone w ok. 2-6 stanowisk pracy, open space, recepcję z poczekalnią, kawiarnię, sale konferencyjne i kuchnię.
Przestrzeń została stworzona z myślą o małych i średnich firmach oczekujących wyrazistej siedziby o wysokim standardzie.
Lokalizacja:
Położenie budynku tuż obok Mostu Świętokrzyskiego i Wisłostrady gwarantuje dogodny dojazd samochodem oraz umożliwia szybkie połączenie z dzielnicami prawobrzeżnej Warszawy.
Niezaprzeczalną zaletą lokalizacji jest bliskość drugiej linii metra - stacja Powiśle znajduje się w odległości ok 400 metrów od budynku.
Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23%
Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną.
Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku.
Polecam i zapraszam do oglądania:
@ ;
tel. 731 - pokaż numer telefonu -
www.propertyoffice.pl
Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.
Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.
Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
Numer oferty: 301487
Sprawdź zainteresowanie tym ogłoszeniem
Wyświetlenia
Data dodania
Ostatnio widziany
Obserwujących
Wysłane zapytania
Odsłony telefonu
Powiadom o podobnych ogłoszeniach
Lokalizacja: Warszawa
Kategoria: Nieruchomości » Biura i lokale » Do wynajęcia
Cena: od 3000 zł do 4500 zł Powierzchnia : od 9 m2 do 12 m2
Chcę otrzymywać powiadomienia o nowych ofertach
- Wypromuj ogłoszenie
- Zgłoś naruszenie
- Drukuj ulotkę
- Edytuj/usuń ogłoszenie
- Udostępnij ogłoszenie
- Dodaj na Facebook