Lokal użytkowy Warszawa Mokotów, Wołoska

Warszawa / Mokotów
Odświeżone: Wtorek, 19 Listopad, 2024  15:23
8 775 EUR

Szczegóły ogłoszenia

  • Kategoria: Biura i lokale / Do wynajęcia
  • Przeznaczenie:Biurowe
  • Powierzchnia:675 m2
  • Sprzedaż:Pośrednik

Opis oferty

moduł biurowy o pow. 675 m2 do wynajęcia na warszawskim Mokotowie, w nowoczesnym biurowcu niedaleko Galerii Mokotów, poleca Property Office (tel. 731 - pokaż numer telefonu - , mail: @
------------------------------------------
Najemca nie płaci prowizji dla Agencji
------------------------------------------
Dostępność - od zaraz

Lokal biurowy znajdujący się w mokotowskim biurowcu. którego konstrukcja daje możliwość swobodnego podziału powierzchni, zgodnie z potrzebami Najemcy.
1 piętro.
Powierzchnia z dobrym dostępem światła dziennego.
Najemca może wejść do lokalu zarówno w stanie istniejącym, jak również poczekać na nową aranżację przygotowaną pod kątem potrzeb Najemcy, co trwa około 2-3 miesięcy.

Standard powierzchni biurowej:
-wysokość: 2,88 m
-Żaluzje zewnętrzne
-Puszka podłogowa
-podnoszone podłogi
-wysokie otwierane okna
-Oświetlenie 500 lx
-DSO i czujki przeciwpożarowe
-Indywidualna kontrola temperatury i nawiewu powietrza
-podwieszane sufity
-elastyczny podział powierzchni w układzie gabinetowym / open space
-wykładzina

Na miesięczne koszty najmu netto składają się:
-czynsz: 877 EUR,
-koszty eksploatacyjne: 23,47 PLN/m2 (15842,25 PLN),
-energia elektryczna

Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, czyli z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych (3,5%).

Spersonalizowaną ofertę finansową, klient otrzymuje po prezentacji lokalu.

Internet:
-opcjonalnie,
-Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym.

Parking:
-46 miejsc parkingowych naziemnych,
-532 miejsc parkingowych w garażu podziemnym,
-cena: 100 EUR/stanowisko/miesiąc.
W budynku znajdują się parkingi dla rowerów oraz prysznice dla rowerzystów.
Współczynnik miejsc parkingowych: 1:70m2.

Umowa:
-czas określony: 5 lat
-kaucja 3 miesiące,
-akt notarialny do wysokości 24 mies czynszu i kosztów art. 777,

Opis budynku:
Kompleks biurowy składający się z dwóch budynków i oferujący ok. 35 000 m2 nowoczesnej powierzchni biurowej na wynajem.
Pylony przed każdym wejściem zapewniają dobrą widoczność logotypów wszystkich firm.

Udogodnienia dla Najemców w budynku i w sąsiedztwie:
-Kiosk,
-Kantyna,
-Parking z zapleczem dla rowerzystów,
-Centrum konferencyjne,
-Galeria handlowa,
-Klub fitness,
-Centrum medyczne,

Zalety lokalizacji:
Dzięki bliskiej odległości od stacji metra Wierzbno oraz licznych linii autobusowych i tramwajowych, lokalizacja zapewnia wyjątkowo dogodne połączenia komunikacyjne zarówno z centrum miasta, jak i z lotniskiem (ok. 10 minut drogi samochodem).

Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23%

Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali.

Polecam i zapraszam do oglądania:
@ ;
tel. 731 - pokaż numer telefonu -
www.propertyoffice.pl

Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.

Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.

Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości

Numer oferty: 293749
Sprawdź zainteresowanie tym ogłoszeniem
Wyświetlenia
Data dodania
Ostatnio widziany
Obserwujących
Wysłane zapytania
Odsłony telefonu
Powiadom o podobnych ogłoszeniach
Lokalizacja: Warszawa
Kategoria: Nieruchomości » Biura i lokale » Do wynajęcia
Cena: od 139000 zł do 188000 zł Powierzchnia : od 574 m2 do 776 m2

Chcę otrzymywać powiadomienia o nowych ofertach

Uzupełnij adres e-mailWpisz poprawny adres e-mail
Wyślij wiadomość

Wyślij wiadomość

Na Lento.pl od 24 maj 2015
Strona użytkownika
  • Wypromuj
  • Zgłoś naruszenie
  • Drukuj ulotkę
  • Edytuj/usuń
Wyczyść historię

Udostępnij ogłoszenie

Udostępnij na FacebookTweetnij Kopiuj link do ogłoszenia

Dodaj notatkę

Opis musi być krótszy niż 250 znaków