Lokal użytkowy Warszawa gm. Śródmieście Śródmieście, Nowogrodzka
Dodane: Wtorek, 05 Listopad, 2024 18:58
6 500 zł
Szczegóły ogłoszenia
- Kategoria: Biura i lokale / Do wynajęcia
- Przeznaczenie:Biurowe
- Powierzchnia:82 m2
- Sprzedaż:Pośrednik
- Cena: 6 500 zł
Opis oferty
Zapraszamy do zapoznania się z ofertą pięknego, przestronnego biura w sercu Warszawy.NIERUCHOMOŚĆ
Przedmiotem oferty jest wynajem biura o metrażu 82 m2, składającego się z:
- 2 zamykane pokoje biurowe (11,6 m2 oraz 12,3 m2),
- salka konferencyjna z klimatyzacją i wyjściem na ocieniony balkon ( 25,6 m2) - również zamykana.
Pozostałe pomieszczenia:
- WC,
- WC (tylko pisuar) z prysznicem,
- Kuchnia (zmywarka, mikrofala, lodówka, ekspres do kawy, płyta grzewcza).
W sali konferencyjnej do użytku projektor bezprzewodowy 4K 120 cali.
Biuro jest gotowe do rozpoczęcia pracy, nie wymaga remontu, ani wyposażenia. W cenie najmu jest uwzględnione:
- pełne umeblowanie ( regulowane biurka, fotele biurowe, szafy, materiały biurowe, papiernicze, organizacyjne),
- wiatraki w pokojach,
- pełne wyposażenie kuchni.
Biuro urządzone bardzo energetycznie, pełne kolorów i pozytywnej energii. Jest to komfortowa przestrzeń do twórczej pracy. Firma PR, agencja reklamowa, czy inna branża szukająca przestrzeni w bardzo dobrym standardzie.
WARUNKI FINANSOWE
Miesięczny koszt najmu - 6800 zł (wynajmujacy nie podlega podatkowi VAT).
Koszty eksploatacyjne - 2000 zł brutto (w tym czynsz do spółdzielni, opłaty za media wyrównywane corocznie).
Kaucja - 3-miesięczny czynsz.
LOKALIZACJA
Biuro znajduje się na ulicy Nowogrodzkiej, w doskonałej lokalizacji dla firmy która chce czerpać garściami korzyści płynące z położenia w samym sercu Warszawy.
Dostęp do wszelkich środków komunikacji - autobusy, tramwaje licznych linii, kolej podmiejska i bezpośrednia bliskość Dworca Centralnego - sprawia, że dla pracowników nie ma tu problemów z dojazdem z każdego zakątka Warszawy a także spoza miasta.
Jednocześnie biuro jest bardzo ciche, oddalone sąsiednimi budynkami od hałasu Alei Jerozolimskich.
do dyspozycji zostaje 1 pomieszczenie na magazynek i okresowo salka konferencyjna (raz w miesiącu) - warunki do ustalenia.
Serdecznie zapraszamy do bezpośredniego kontaktu i obejrzenie tego niezwykle klimatycznego biura.
W swojej ofercie posiadamy również dodatkowe usługi takie jak: projektowanie i remonty wnętrz wraz z ich nadzorem, usługę zarządzania najmem oraz doradztwo kredytowe. Zapraszamy do kontaktu, chętnie udzielimy więcej informacji!
Numer oferty: 384119
Powiadom o podobnych ogłoszeniach
Lokalizacja: Warszawa
Kategoria: Nieruchomości » Biura i lokale » Do wynajęcia
Cena: od 5500 zł do 7500 zł Powierzchnia : od 70 m2 do 94 m2
Chcę otrzymywać powiadomienia o nowych ofertach
Małgorzata Grygiel
Konto firmowe
Na Lento.pl od 27 wrz 2022
Strona użytkownika
- Wypromuj ogłoszenie
- Zgłoś naruszenie
- Drukuj ulotkę
- Edytuj/usuń ogłoszenie
- Udostępnij ogłoszenie
- Dodaj na Facebook