Junior Channel Manager

Odświeżone: Niedziela, 07 Kwiecień, 2024  21:34

Szczegóły ogłoszenia

  • Kategoria: Dam pracę / Przedstawiciel handlowy
  • Forma pracy:Pełny etat
  • Umowa:Umowa o pracę
  • Płaca brutto min.:10000 zł
  • Płaca brutto max.:15000 zł
  • Wynagrodzenie:miesięcznie
  • Pracodawca: Human4Human Recruitment

Opis oferty pracy

Dla naszego Partnera – europejskiego dystrybutora elektroniki wchodzącego przebojem na polski rynek – poszukujemy obecnie osoby, która będzie odpowiadać za sprzedaż produktów AIOT w kanale Open Market w branży elektronicznej, DIY i FMCG. Liczy się nastawienie na osiąganie ponadprzeciętnych wyników, spryt, aktywność oraz samodzielność w działaniu. Jeśli wyróżnia Cię kreatywność w podejmowanych działaniach sprzedażowych, gotowość do nauki oraz wywodzisz się z branży elektronicznej lub małego AGD, to ta oferta jest idealna dla Ciebie! Dodatkowo, jeśli współpracowałeś dotąd z takimi klientami jak OBI, Castorama, Leroy Merlin, Bricomarche czy Selgros, to Twoje szanse w tym procesie znacząco wzrosną. Zapraszamy do rozmowy, na której przedstawimy więcej szczegółów!



Junior Channel Manager

Czym będziesz się zajmować:

- Identyfikacja i aktywne pozyskiwanie nowych kluczowych klientów w kanale Open Market w branży elektronicznej,
- Analiza potrzeb klientów i dostosowywanie ofert do ich wymagań,
- Realizacja strategii sprzedażowej oraz wyznaczonych celów sprzedażowych,
- Negocjowanie oraz opracowywanie umów handlowych,
- Udzielanie klientom informacji na temat produktów i usług oferowanych przez firmę,
- Współpraca z dostawcami, dystrybutorami, integratorami oraz producentami,
- Zarządzanie rentownością kluczowych klientów,
- Analiza danych sell-in o sell-out oraz podejmowanie odpowiednich działań na ich podstawie,
- Prognozowanie sprzedaży w krótko- i długoterminowej i odpowiedzialność za jej realizację,
- Monitorowanie realizacji zamówień dla klientów kluczowych,
- Monitorowanie działań konkurencji.

Czego oczekujemy:

- Doświadczenie: minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku z udokumentowanymi sukcesami sprzedażowymi,
- Wiedza: znajomość sprzętu telekomunikacyjnego oraz produktów AIOT oraz kanałów sprzedaży Open Market w branży elektronicznej, DIY i FMCG,
- Języki obce: znajomość j. angielskiego na poziomie B2 jest wymogiem koniecznym, dodatkowo znajomość j. rosyjskiego będzie dużym atutem z uwagi na współpracę z dostawcami,
- Portfolio: doświadczenie we współpracy z takimi klientami jak OBI, Castorama, Leroy Merlin, Bricomarche czy Selgros będzie dużym atutem,
- Umiejętności: wysoce rozwinięte umiejętności negocjacyjne, interpersonalne, analityczne i autoprezentacyjne,
- Zorganizowanie: ponadprzeciętne zdolności organizacyjne, proaktywność i kreatywność w działaniu,
- Kreatywność: Umiejętność rozwiązywania problemów i podejście innowacyjne do wykonywanych zadań,
- Otwartość: chęć do nauki nowych zagadnień dotyczących sprzedaży w kanale dystrybutorskim,
- Obsługa komputera: biegła znajomość pakietu Office oraz systemów sprzedażowych (analiza sanych w Excle oraz przygotowywanie prezentacji w PowerPoint),
- Narodowość: ze względu na uwarunkowania projektu przyjmujemy aplikacje jedynie od osób posiadających polskie obywatelstwo lub biegle posługujących się j. polskim.

Co możemy Ci zaoferować:

• Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
• Wynagrodzenie podstawowe oraz atrakcyjne premie adekwatne do zaangażowania oraz osiąganych wyników,
• Możliwość pracy w przyjaznym i nastawionym na współpracę międzynarodowym zespole w nowo powstałej organizacji w Polsce,
• Możliwość pracy hybrydowej,
• Indywidualny plan wdrożenia na stanowisku pod okiem doświadczonego General Managera,
• Możliwość rozwoju zawodowego oraz realnego wspływu na rozwój firmy,
• Dynamicznie rozwijające się środowisko pracy wynikające z szybkiej ekspansji na polskim rynku,
• Ekspozycja na współpracę z rozpoznawalnymi markami, globalnymi dostawcami oraz kluczowymi klientami,
• Wysokie standardy opieki nad pracownikiem oraz ultra wysoka satysfakcja z wykonywanej pracy,
• Praca na nowoczesnych narzędziach, np. Power BI oraz zadania administracyjne związane ze sprzedażą wykonywane przez specjalistę ds. wsparcia.


Informacje o Pracodawcy:

Naszym Partnerem jest międzynarodowy dystrybutor elektroniki użytkowej, AGD oraz rozwiązań smart home działającym na rynku od 2004 r. i rozwijającym sprzedaż międzynarodową od 2017 r. Ugruntowane doświadczenie w sprzedaży B2B łączą ze współpracą z rozpoznawalnymi światowymi markami takimi jak: SAMSUNG, HUAWEI, SONY, XIAOMI, ZTE, MOTOROLA, AMAZFIT, SONY oraz VIVO. Obecnie stawiają na rozwój polskiej gałęzi rynku, dlatego biuro w Warszawie jest obecnie najdynamiczniej rozwijającą się komórką sprzedaży i oczkiem w głowie Zarządu. Podjęcie współpracy z naszym Partnerem gwarantować będzie stabilny rozwój w kanale wartym w Polsce 230 mld zł!
Sprawdź zainteresowanie tym ogłoszeniem
Wyświetlenia
Data dodania
Ostatnio widziany
Obserwujących
Liczba aplikacji
Średni czas odpowiedzi
Powiadom o podobnych ogłoszeniach
Lokalizacja: Warszawa w promieniu 25 km
Kategoria: Praca » Dam pracę » Przedstawiciel handlowy

Chcę otrzymywać powiadomienia o nowych ofertach

Uzupełnij adres e-mailWpisz poprawny adres e-mail
Wyślij wiadomość

Odpowiedz na ofertę pracy

Uzupełnij adres e-mail Wpisz poprawny adres e-mail
Uzupełnij treść zapytania Treść zapytania musi być dłuższa niż 2 znaki
Max. 8MB, Dozwolone: pdf, doc, docx, odt.
Potwierdź, że jesteś człowiekiem
Odpowiada szybko
Strona użytkownika
Obserwujesz ofertę
  • Wypromuj
  • Zgłoś naruszenie
  • Drukuj ulotkę
  • Edytuj/usuń
  • Udostępnij ogłoszenie
  • Dodaj na Facebook
Wyczyść historię

Udostępnij ogłoszenie

Udostępnij na FacebookTweetnij Kopiuj link do ogłoszenia

Dodaj notatkę

Opis musi być krótszy niż 250 znaków