Jak zadbać o pozyskanych klientów? - Marketer+ 3(26) 2017

Odświeżone: Poniedziałek, 16 Grudzień, 2024  20:15

Szczegóły ogłoszenia

  • Kategoria: Książki i czasopisma / Naukowe i popularnonaukowe
  • Stan:Używane

Opis oferty

Jak zadbać o pozyskanych klientów? - Marketer+ 3(26) 2017
Dodatek specjalny "Upominki i gadżety biznesowe 2017"

Data wydania: wrzesień - październik 2017

Liczba stron: 122

Spis treści:

Przywiązani(e) do marki |Jan Czerniawski
Najbardziej pożądana nagroda (advertorial) |Mariusz Cichy
TEMAT NUMERU: Jak zadbać o pozyskanych klientów?
Sami lojalni klienci nie zapewnią marce wzrostu, ale niesposób o nich zapomnieć |Ani Łatyńska, Wojtek Walczak
Jak utrzymać klientów z punktu widzenia komunikacji marketingowej? |Albert Stęclik
Zatrzymaj swoich klientów na dłużej – strategie budowania lojalności |Justyna Bakalarska
Jak mierzyć jakość i intensywność relacji z klientem? |Radosław Pidzik
Badania ankietowe w marketingu internetowym. Bezcenna wiedza o obecnych klientach |Joanna Kosiada
Jak projektować działania zmierzające do utrzymania klientów? |R.Paweł Stefaniak
9 pomysłów, jak zatrzymać klienta e-sklepu na dłużej |Agata Chmielewska
5 wskazówek, jak wykorzystać komunikację SMS w utrzymaniu klienta |Maja Wiśniewska, Andrzej Ogonowski
Jak content marketing może pomóc w obsłudze stałego klienta? |Katarzyna Bienussa
Yin i yang współczesnego client service w B2B |Monika Popowska
Stały klient chce odejść. Jak wznowić współpracę i zadbać o przyszłe relacje? |Grzegorz Miłkowski
10 kroków do odzyskania utraconego klienta |R.Paweł Stefaniak
Miękkie lądowanie użytkownika. Onboarding w praktyce |Szymon Mydlarz
Jak przygotować i zautomatyzować onboarding e-mailowy? |Justyna Bakker - Rakowska
SKUTECZNE UTRZYMANIE I ODZYSKANIE KLIENTA ZDANIEM MARKETERA:
Oracle (s. 82) |Małgorzata Brzozowska
Prowly (s. 55) |Robert Kołak
Livespace (s. 51) |Agnieszka Zawadka
Sodexo (s. 43) |Karolina Karolczak
Uber (s. 34) |Karol Sadaj
Agencja S Words (s. 25) |Grzegorz Miecznikowski
DODATEK UPOMINKI I GADŻETY BIZNESOWE
Prezentacja produktów – inspiracje 2017
Nowe technologie w tradycyjnych upominkach (advertorial)
Pokaż mi swój gadżet reklamowy, a powiem Ci, jaka jest Twoja firma |Justyna Bakalarska
Reklama może być dziełem sztuki (advertorial)
Upominki biznesowe – inwestycja, która się zwróci |Justyna Bakalarska
CYKLE
Jak wykorzystać potencjał pracowników do promocji firmy? Employee advocacy na LinkedInie w praktyce. Część 1. Strategia |Łukasz Dębski
Projektowanie w e-mail marketingu skoncentrowane na konwersji. Część 2. Pierwszy element – uwaga |Paweł Sala
Co zmienia RODO? Praktyczne wskazówki dla marketerów. Część 2. Profilowanie i cookies |Agnieszka Grzesiek - Kasperczyk
PÓŁKA MARKETERA
Przegląd książek
KALENDARZ MARKETERA
Wydarzenia: wrzesień–listopad
FELIETON JACKA SZLAKA
Marketing jest romantyczny

W wydaniu „Marketera+” #3 (26) m.in.:
w jakich kategoriach produktowych lepsze efekty dają strategie wzrostu, a w jakich strategie utrzymania,
jak utrzymać klientów z punktu widzenia komunikacji marketingowej,
czym dziś jest lojalność klienta i jak ją budować,
co wpływa na lojalność klienta,
jaka będzie przyszłość lojalności,
jakie są najlepsze praktyki budowania lojalności i utrzymania klienta,
jak do oceny konkurencyjności wykorzystać matrycę CEXP (customer experience) insight framework,
czym jest koncepcja live events i jak zaimplementować ją do swojej strategii,
jak właściwie rozumieć składowe formuły STP,
czy bycie marką masową oraz marką, która ma pozycjonowanie, to sprzeczność,
jakie są niestandardowe metody utrzymania klienta e-sklepu.
jak krok po kroku projektować działania zmierzające do utrzymania klientów,
gdzie szukać możliwości usprawnień wpływających na retencję,
jakie inicjatywy wzmacniają relacje z klientami i zwiększają ich zadowolenie,
jakie narzędzia pomagają w utrzymaniu stałego kontaktu z klientem,
jakie potrzeby klienta należy zaspokoić, aby go nie utracić,
jak wykorzystać sezonowość w utrzymywaniu i odzyskiwaniu klienta,
jak przez SMS zwiększać wartość koszyka, zbierać opinie od klientów i personalizować remarketing,
jak wykorzystać marketing treści do obsługi i utrzymania obecnego klienta,
czym jest model DISC i jak wdrożyć go do własnego biznesu,
jak usprawnić pracę działu client service zgodnie z modelem DISC,
dlaczego stali klienci odchodzą,
jak rozpoznać moment, w którym klient chce odejść, i jak wtedy zareagować,
jakie metody prewencyjne wprowadzić, aby nie pozwolić odejść klientowi,
jak zażegnać kryzys związany z jakością świadczonych usług,
jak budować relację, by stały klient nie chciał zmienić firmy na inną.
jak przygotować plan i rozpocząć odzyskiwanie utraconych klientów,
co uwzględnić, aby skutecznie odnowić z nimi współpracę i odbudować ich zaufanie,
jak zaplanować i optymalizować onboarding użytkowników,
jak wykorzystać onbording e-mailowy w strategii utrzymania klienta,
jak wykorzystać cykle automation do zaangażowania odbiorców.

Przydatne zestawienia:
jak mierzyć jakość i intensywność relacji z klientem,
jakie są podstawowe metody i wskaźniki pomiaru lojalności,
jak obliczyć wskaźnik NPS krok po kroku,
jak stworzyć dashboard pozwalający zrozumieć dynamikę bazy klientów,
jak mierzyć „temperaturę relacji” na linii klient–marka, czyli poziom zaangażowania,
jakich wskaźników używać do pomiaru procesu onboardingu.
Z bieżącego wydania dodatkowo dowiesz się:
czym są działania employee advocacy i jakie dają korzyści firmie,
dlaczego polskie marki nie wykorzystują połączeń społecznościowych swoich pracowników do promocji firmowych treści na LinkedInie,
o sposobach na aktywizację pracowników w programie employee advocacy,
jak konstruować e-mailing oparty na jednym celu,
czego nie robić, aby zwiększyć skuteczność kreacji wiadomości,
jaką definicję profilowania wprowadza RODO,
jakie profilowanie będzie zakazane w świetle nowych przepisów,
jak powinien wyglądać komunikat wyrażenia zgody na profilowanie,
czy jest się czego bać w związku z nowelizacją prawa.

W dodatku specjalnym „Upominki biznesowe 2017” dowiesz się m.in.:
- dlaczego warto korzystać z gadżetów reklamowych,
- co wyróżnia gadżety spośród innych narzędzi promocji,
- jaki wpływ na relacje biznesowe mają upominki,
- jak nowe technologie zmieniają oblicze gadżetów reklamowych,
- jak dobierać gadżety reklamowe,
- co brać pod uwagę, aby dopasować gadżet do swojej firmy,
- kiedy i jak wręczać upominki.

Autorzy „Marketera+” 3 (26):
Justyna Bakalarska, Justyna Bakker-Rakowska, Katarzyna Bienussa, Małgorzata Brzozowska, Agata Chmielewska, Jan Czerniawski, Łukasz Dębski, Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk, Karolina Karolczak, Robert Kołak, Joanna Kosiada, Ani Łatyńska, Grzegorz Miecznikowski, Grzegorz Miłkowski, Szymon Mydlarz, Andrzej Ogonowski, Radosław Pidzik, Monika Popowska, Karol Sadaj, Paweł Sala, R. Paweł Stefaniak, Albert Stęclik, Jacek Szlak, Wojtek Walczak, Maja Wiśniewska, Agnieszka Zawadka
Sprawdź zainteresowanie tym ogłoszeniem
Wyświetlenia
Data dodania
Ostatnio widziany
Obserwujących
Wysłane zapytania
Wyślij wiadomość

Wyślij wiadomość

MaJa
Konto prywatne
Strona użytkownika
  • Wypromuj
  • Zgłoś naruszenie
  • Drukuj ulotkę
  • Edytuj/usuń
Wyczyść historię

Udostępnij ogłoszenie

Udostępnij na FacebookTweetnij Kopiuj link do ogłoszenia

Dodaj notatkę

Opis musi być krótszy niż 250 znaków