Jak zadbać o pozyskanych klientów? - Marketer+ 3(26) 2017

Ogłoszenie archiwalne Wygasło: Piątek, 19 Wrzesień, 2025  15:16
19 zł

Szczegóły ogłoszenia

  • Kategoria: Książki i czasopisma / Naukowe i popularnonaukowe
  • Stan:Nowe

Opis oferty

Jak zadbać o pozyskanych klientów? - Marketer+ 3(26) 2017
Dodatek specjalny "Upominki i gadżety biznesowe 2017"

Data wydania: wrzesień - październik 2017

Liczba stron: 122

Spis treści:

Przywiązani(e) do marki |Jan Czerniawski
Najbardziej pożądana nagroda (advertorial) |Mariusz Cichy
TEMAT NUMERU: Jak zadbać o pozyskanych klientów?
Sami lojalni klienci nie zapewnią marce wzrostu, ale niesposób o nich zapomnieć |Ani Łatyńska, Wojtek Walczak
Jak utrzymać klientów z punktu widzenia komunikacji marketingowej? |Albert Stęclik
Zatrzymaj swoich klientów na dłużej – strategie budowania lojalności |Justyna Bakalarska
Jak mierzyć jakość i intensywność relacji z klientem? |Radosław Pidzik
Badania ankietowe w marketingu internetowym. Bezcenna wiedza o obecnych klientach |Joanna Kosiada
Jak projektować działania zmierzające do utrzymania klientów? |R.Paweł Stefaniak
9 pomysłów, jak zatrzymać klienta e-sklepu na dłużej |Agata Chmielewska
5 wskazówek, jak wykorzystać komunikację SMS w utrzymaniu klienta |Maja Wiśniewska, Andrzej Ogonowski
Jak content marketing może pomóc w obsłudze stałego klienta? |Katarzyna Bienussa
Yin i yang współczesnego client service w B2B |Monika Popowska
Stały klient chce odejść. Jak wznowić współpracę i zadbać o przyszłe relacje? |Grzegorz Miłkowski
10 kroków do odzyskania utraconego klienta |R.Paweł Stefaniak
Miękkie lądowanie użytkownika. Onboarding w praktyce |Szymon Mydlarz
Jak przygotować i zautomatyzować onboarding e-mailowy? |Justyna Bakker - Rakowska
SKUTECZNE UTRZYMANIE I ODZYSKANIE KLIENTA ZDANIEM MARKETERA:
Oracle (s. 82) |Małgorzata Brzozowska
Prowly (s. 55) |Robert Kołak
Livespace (s. 51) |Agnieszka Zawadka
Sodexo (s. 43) |Karolina Karolczak
Uber (s. 34) |Karol Sadaj
Agencja S Words (s. 25) |Grzegorz Miecznikowski
DODATEK UPOMINKI I GADŻETY BIZNESOWE
Prezentacja produktów – inspiracje 2017
Nowe technologie w tradycyjnych upominkach (advertorial)
Pokaż mi swój gadżet reklamowy, a powiem Ci, jaka jest Twoja firma |Justyna Bakalarska
Reklama może być dziełem sztuki (advertorial)
Upominki biznesowe – inwestycja, która się zwróci |Justyna Bakalarska
CYKLE
Jak wykorzystać potencjał pracowników do promocji firmy? Employee advocacy na LinkedInie w praktyce. Część 1. Strategia |Łukasz Dębski
Projektowanie w e-mail marketingu skoncentrowane na konwersji. Część 2. Pierwszy element – uwaga |Paweł Sala
Co zmienia RODO? Praktyczne wskazówki dla marketerów. Część 2. Profilowanie i cookies |Agnieszka Grzesiek - Kasperczyk
PÓŁKA MARKETERA
Przegląd książek
KALENDARZ MARKETERA
Wydarzenia: wrzesień–listopad
FELIETON JACKA SZLAKA
Marketing jest romantyczny

W wydaniu „Marketera+” #3 (26) m.in.:
w jakich kategoriach produktowych lepsze efekty dają strategie wzrostu, a w jakich strategie utrzymania,
jak utrzymać klientów z punktu widzenia komunikacji marketingowej,
czym dziś jest lojalność klienta i jak ją budować,
co wpływa na lojalność klienta,
jaka będzie przyszłość lojalności,
jakie są najlepsze praktyki budowania lojalności i utrzymania klienta,
jak do oceny konkurencyjności wykorzystać matrycę CEXP (customer experience) insight framework,
czym jest koncepcja live events i jak zaimplementować ją do swojej strategii,
jak właściwie rozumieć składowe formuły STP,
czy bycie marką masową oraz marką, która ma pozycjonowanie, to sprzeczność,
jakie są niestandardowe metody utrzymania klienta e-sklepu.
jak krok po kroku projektować działania zmierzające do utrzymania klientów,
gdzie szukać możliwości usprawnień wpływających na retencję,
jakie inicjatywy wzmacniają relacje z klientami i zwiększają ich zadowolenie,
jakie narzędzia pomagają w utrzymaniu stałego kontaktu z klientem,
jakie potrzeby klienta należy zaspokoić, aby go nie utracić,
jak wykorzystać sezonowość w utrzymywaniu i odzyskiwaniu klienta,
jak przez SMS zwiększać wartość koszyka, zbierać opinie od klientów i personalizować remarketing,

W dodatku specjalnym „Upominki biznesowe 2017” dowiesz się m.in.:
- dlaczego warto korzystać z gadżetów reklamowych,
- co wyróżnia gadżety spośród innych narzędzi promocji,
- jaki wpływ na relacje biznesowe mają upominki,
- jak nowe technologie zmieniają oblicze gadżetów reklamowych,
- jak dobierać gadżety reklamowe,
- co brać pod uwagę, aby dopasować gadżet do swojej firmy,
- kiedy i jak wręczać upominki.
Sprawdź zainteresowanie tym ogłoszeniem
Wyświetlenia
Data dodania
Ostatnio widziany
Obserwujących
Wysłane zapytania

To ogłoszenie jest archiwalne i może być nieaktualne.

Wyślij wiadomość

Wyślij wiadomość

MaJa
Konto prywatne
Strona użytkownika
  • Wypromuj
  • Zgłoś naruszenie
  • Edytuj/usuń

Prawa konsumenta

Sprzedawca jest osobą prywatną
W związku z czym transakcji nie obejmują przepisy o ochronie konsumentów m.in. prawo do odstąpienia od umowy. Sprzedawca odpowiada jednak za niezgodność towaru z umową...
, z tytułu rękojmi, zgodnie z postanowieniami Kodeksu Cywilnego.
Odpowiedzialność
W zakup przedmiotu przez Lento.pl, zaangażowanych jest kilka podmiotów. Obowiązki każdego z nich są następujące:
  1. Lento.pl odpowiada za udostępnienie usług internetowych, takich jak konto w Serwisie, możliwość zamieszczania ogłoszeń, ich promowania, kontakt ze Sprzedawcą oraz inne usługi, zgodnie z zapisami zawartymi w Regulaminie.
  2. Sprzedawca jest odpowiedzialny za zapewnienie metody płatności i przesyłki, sprzedaż i wysłanie dokładnie tego przedmiotu, jaki został opisany w ogłoszeniu.
Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące sposobu płatności, dostępnych opcji wysyłki lub zakupu, sugerujemy bezpośredni kontakt ze Sprzedawcą
Dowiedz się więcej na stronie UOKiK »
Rozwiń
Zwiń
Wyczyść historię

Udostępnij ogłoszenie

Udostępnij na FacebookUdostępnij na X Kopiuj link do ogłoszenia

Dodaj notatkę

Opis musi być krótszy niż 250 znaków