E-commerce - kompendium wiedzy. Wydanie specjalne 2016
Warszawa Pokaż na mapie ›
Odświeżone: Poniedziałek, 16 Grudzień, 2024 20:15
Szczegóły ogłoszenia
- Kategoria: Książki i czasopisma / Naukowe i popularnonaukowe
- Stan:Używane
Opis oferty
Marketer+E-commerce - kompendium wiedzy. Skuteczna sprzedaż w internecie - Wydanie specjalne 2016
Kompendium na temat e-commerce, w którym znajdziesz solidną dawkę wskazówek, jak przez ścieżkę zakupową przeprowadzić klienta i jak uniknąć konkurowania z innymi sklepami jedynie ceną.
Spis treści
Felieton: Ważny nawyk szczotkowania
Rynek e-commerce w Polsce
Senior na e-zakupach
M-commerce – Polacy na mobilnych zakupach
E-commerce w świecie mikromomentów – jak odnaleźć się na dzisiejszej ścieżce zakupowej konsumenta
Nowe spojrzenie na systemy płatności
Delivery automation. Czy logistyka może być tańsza i łatwiejsza?
Co sprzedawca internetowy powinien wiedzieć o nowelizacji Ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów
Skąd brać produkty do e-sklepu i jak nimi zarządzać?
Jak zdobyć zaufanie klientów sklepu internetowego?
10 sposobów na pierwszą sprzedaż na początku istnienia e-sklepu
Jak prezentować produkty w sklepie internetowym, by sprzedawać więcej?
Treść przyjazna e-sklepom. Jak budować komunikację content marketingową wspierającą sprzedaż?
Gatunki wymarłe. Kilka gorzkich słów o blogach w e-commerce’ie
Jak bezpłatnie promować e-sklep na Facebooku i Instagramie?
Periscope, Snapchat, Vine – jak w tych kanałach promować e-sklep?
Facebook Ads dla sklepu internetowego – tips & tricks
7 sposobów na zaangażowanie klienta przy pomocy e-mail marketingu
SMS w komunikacji e-sklepu to więcej, niż myślisz
W labiryncie e-commerce’u. Od wizyty do konwersji, czyli big data w e-sklepie
4 powody, dla których potrzebujesz marketing automation w swoim e-sklepie
Analityka w sklepie internetowym – z czego (i w jakim celu) korzystają specjaliści e-commerce
Jak podejść do prac nad UX e-sklepu bez grosza przy duszy?
Apetyt rośnie w miarę mierzenia, czyli co mierzyć w sklepie internetowym
Retention marketing – pierworodny grzech marketera
Lejek zakupowy a efektywne wykorzystanie kampanii Google AdWords
11 rozwiązań, które zwiększają konwersję w ostatnim kroku zakupowym
Jak zmniejszyć liczbę porzuconych koszyków w sklepie internetowym?
7 trików z branży fashion, które docenią użytkownicy Twojego e-sklepu
Dlaczego sklep internetowy powinien korzystać z programów partnerskich?
Wolny sklep internetowy zarabia mniej – jak obsługuje się duży ruch w e-commerce’ie
KALENDARZ MARKETERA: wrzesień
NARZĘDZIA MARKETERA: Narzędzia i usługi wspierające e-commerce
Odpowiedzi:
- Jak dziś wygląda rynek e-commerce i m-commerce w Polsce?
- Jak zmieniają się Twoi konsumenci?
- Jak zdobyć zaufanie klientów e-sklepu?
- Media społecznościowe - jak mogą wspomóc działanie sklepu internetowego?
- Tajniki analityki - czyli co, jak i czym mierzyć w Twoim sklepie aby miało to sens?
- Jak efektywnie prowadzić kampanię AdWords i optymalizować lejek zakupowy?
- Skąd brać produkty do e-sklepu i jak nimi zarządzać?
- Jak prezentować produkty w sklepie internetowym, by sprzedawać więcej?
- Czy logistyka w Twoim sklepie może być tańsza i łatwiejsza?
- Jak odnaleźć się na współczesnej ścieżce zakupowej konsumenta?
- Co zrobić by Twoi klienci nie porzucali pełnych koszyków?
W magazynie znajdziesz wiele praktycznych porad, wskazówek i zestawień:
- Siedem najważniejszych zmian wprowadzonych wraz z nowelizacją - - Ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów
- Największe grzechy w świecie e-commerce, których nie powinieneś popełniać
- Pięć korzyści płynących z wprowadzenia systemu delivery automation w e-sklepie?
- Sześć polecanych narzędzi do prowadzenia kampanii na Facebooku
- Korzyści wynikające z prowadzenia bloga firmowego dla e-sklepu
- Najważniejsze czynniki zniechęcające i zachęcające klientów 50+ do zakupów online
- Narzędzia analityczne przydatne właścicielom e-sklepów
- Pięć cennych wskazówek, które pomogą Ci zoptymalizować sklep pod kątem SEO
- Najczęstsze błędy popełniane przez e-sklepy wpływające na utratę zaufania klientów
Autorzy: Michał Blak, Maciej Budzyński, Agata Czapla, Maciej Cebertowicz, Paweł Cyzman, Elżbieta Czakon, Katarzyna Czuchaj-Łagód, Mateusz Garbarczyk, Roman Grygierek, Agnieszka Grzesiak-Kasperczyk, Krzysztof Jagiełka, Zuzanna Karwat, Marcin Kociuba, Michał Kreczmar, Maciej Kurek, Linda Matus, Grzegorz Miłkowski, Andrzej Ogonowski, Maciej Pałubicki, Radosław Pietrzak, Joanna Poczęsna, Igor Podgórski, Anna Przybysz, Piotr Sałata, Szymon Słowik, Piotr Szymczak, Martyna Tarnawska, Mariusz Wesołowski, Krzysztof Wieczorek, Edyta Wsół, Marcin Wsół, Ilona Zakowicz, Anna Złoczewska.
Sprawdź zainteresowanie tym ogłoszeniem
Wyświetlenia
Data dodania
Ostatnio widziany
Obserwujących
Wysłane zapytania
MaJa
Konto prywatne
Strona użytkownika
- Wypromuj ogłoszenie
- Zgłoś naruszenie
- Drukuj ulotkę
- Edytuj/usuń ogłoszenie
- Udostępnij ogłoszenie
- Dodaj na Facebook