Badania marketingowe - Marketer+ 2(21) 2016

Odświeżone: Poniedziałek, 16 Grudzień, 2024  20:15

Szczegóły ogłoszenia

  • Kategoria: Książki i czasopisma / Naukowe i popularnonaukowe
  • Stan:Używane

Opis oferty

Przewodnik po marketingu
Badania marketingowe - Marketer+ 2(21) 2016
Data wydania: maj-sierpień 2016

Jakie są najważniejsze korzyści płynące z różnego typu badań rynku, co i jak mierzyć, jakie są metody badawcze i wskaźniki, które mogą posłużyć do analizy firmy, produktu, usługi, komunikacji, klientów czy konkurencji.

Liczba stron: 140
Spis treści:

FELIETON JANA CZERNIAWSKIEGO: Poznaj klienta swego jak siebie samego
FELIETON MARCINA KALKHOFFA: Badaj (nie)skuteczność swoich reklam
ANALIZY, KOMENTARZE, TRENDY: Czy globalne strategie marketingowe działają w Polsce?
POD LUPĄ: BADANIA MARKETINGOWE
Jak nie utknąć lub wyjść z mielizny rynkowej dzięki badaniom marketingowym?
Jak mierzyć siłę marki? Przegląd podejść i koncepcji badawczych
Rola badań marketingowych w procesie tworzenia strategii
Jak obserwować, monitorować i wykorzystywać trendy?
Mobilny świat, mobilny konsument, mobilne badania
Jak przygotować skuteczny kwestionariusz do badań online
Social listening, czyli jak podsłuchiwać konsumentów
Neuromarketing i eyetracking. Jak naturalne reakcje przekuć w efektywną kampanię marketingową
Badania marketingowe w procesie wprowadzania nowego produktu na rynek – co, kiedy i jak analizować
Oś czasu użytkownika, czyli źródło wiedzy o doświadczeniu w procesie rozwoju produktu
Jak badać satysfakcję klientów?
Badania satysfakcji – jak policzyć ROI z lojalnego klienta?
Dlaczego odchodzą? Analiza utraty klientów
Poznaj swoją grupę docelową – przewodnik po narzędziach Google
Badania w segmencie B2B
Badania konsumentów 50+. Czy to już pora badać seniora?
Badania dziecięce
Badania w public relations
Badania outdooru – możliwości, trendy, wyzwania
DODATEK: Programy lojalnościowe
Silver marketing po polsku Część 1.
Cyfrowa transformacja marketingu Część 3.
Jak wykorzystać dane do automatyzacji e-mail marketingu Część 3.
Optymalizacja stron i sklepów internetowych Część 3.
Recenzja: Lojalność, która każe wracać
NARZĘDZIA MARKETERA I PREZENTACJE
Produkty i usługi wspierające pracę marketera
KALENDARZ MARKETERA: maj, czerwiec, lipiec
FELIETON JACKA SZLAKA: Surowe dane

Z numeru dowiesz się m.in.:
- jakie fakty i liczby zbierać oraz analizować, by rozwijać swoją firmę;
- jakie są najważniejsze badania, które należy przeprowadzić przed wprowadzeniem produktu na rynek;
- jak przygotować się do badań w segmencie klienta B2B i od czego je zacząć;
- jakich korzyści dostarczają firmom badania satysfakcji klientów;
- na czym polega analiza utraty klientów;
- jakie są najczęstsze błędy w prowadzeniu badań online;
- jak zrozumieć i poznać grupę senioralną;
- jak przygotować się do badań przeprowadzanych z udziałem dzieci;
- ile to kosztuje – jakie czynniki wpływają na ceny badań;
- jakie nowe wyzwania stoją przed marketerami i badaczami przeprowadzającymi badania.

Zestawienia, jakie znajdziesz w nowym wydaniu „Marketer+”, to:
- jak często badać? jakich narzędzi używać do badań,
- analiza kondycji marki w oparciu o schemat lejka zakupowego,
wyzwania w realizacji badań mobilnych,
- 10 najczęściej popełnianych błędów przy badaniach online,
- czynniki wpływające na koszty badań satysfakcji,
- od czego zacząć badania, gdy klienci odchodzą,
- narzędzia Google do wykorzystania w badaniach zachowań użytkowników,
- jak przygotować się do badań z udziałem seniorów,
- ciekawostki z badań z udziałem dzieci,
- korzyści z wdrożenia programu lojalnościowego.

Numer zawiera dodatek specjalny „Programy lojalnościowe”:
- jakie korzyści przynoszą firmom programy lojalnościowe,
- czym charakteryzuje się rynek programów lojalnościowych,
- o czym pamiętać, budując program lojalnościowy.

Autorzy numeru to: Ewelina Baczkowska, Artur Biernacki, Jan Czerniawski, Tomasz Dulinicz, Paweł Duszak, Marta Górazda, Agnieszka Górnicka, Justyna Hoppe, dr Albert Hupa, Marta Janiszewska-Desperak, dr Rafał Jaros, Radek Kaczmarek, Marcin Kalkhoff, Dorota Korczyk, Magda Kowalska, Katarzyna Krzywicka-Zdunek, Anna Kuropatwa, Aleksandra Masłowska, Linda Matus, Anna Miotk, Monika Mostowska-Żybura, Michał Pawlik, Katarzyna Pydych, Piotr Sadowski, Paweł Sala, Szymon Słowik, Katarzyna Sobolewska, Piotr Socha, Tomasz Soluch, Piotr Stohnij, Wojciech Suwiński, Jacek Szlak, Iwona Tuźnik, Wojtek Walczak, Edyta Wsół, Marcin Wsół, Ilona Zakowicz.
Sprawdź zainteresowanie tym ogłoszeniem
Wyświetlenia
Data dodania
Ostatnio widziany
Obserwujących
Wysłane zapytania
Wyślij wiadomość

Wyślij wiadomość

MaJa
Konto prywatne
Strona użytkownika
  • Wypromuj
  • Zgłoś naruszenie
  • Drukuj ulotkę
  • Edytuj/usuń
Wyczyść historię

Udostępnij ogłoszenie

Udostępnij na FacebookTweetnij Kopiuj link do ogłoszenia

Dodaj notatkę

Opis musi być krótszy niż 250 znaków